چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در نشست هم اندیشی درباره واگذاری خودروساز‌ها که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به اینکه وقتی وزارت صمت پیشنهاد خود را در مورد مدل خصوصی‌سازی به وزارت اقتصاد ارائه کرد ما اعلام کردیم تا پیش از اجرا نشست‌هایی را با جامعه نخبگانی داشته باشیم، گفت: نظر ما این بود که ابتدا نظرات و آسیب‌ها را بشنویم. این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در بازدید از شتاب دهنده و مرکز رشد «پرسیس ژن» از ارائه بسته های حمایتی ویژه به فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتاب امواج اراده‌ها، خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت، است. به‌عبارتی تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی یا «ایران پیشرفته» است. انتشارات راهیار این کتاب را که مجموعه‌ای از تاریخ معاصر ایران، خاطرات، مجموعه ایران پیشرفته، مجموعه تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی است در 280 صفحه چاپ و منتشر کرده است. در بخش مقدمه و معرفی کتاب...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز باید نسبت به نقشه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی هوشیار باشیم چرا که آنان هیچ گاه منافع ما را نمی‌خواهند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 35 درصد تولیدات علمی کشور با مشارکت بین المللی است این بدان معناست که مراجع علمی جهان مرجعیت علمی کشورمان را پذیرفته اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند. تاکنون بیش از 106 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند. فرایند ثبت نام در آزمون دکتری سال 1402 به گونه‌ای است که داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام، شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خواستار شکل‌گیری سرفصل جدیدی از ساختارهای باثبات سیستماتیک برای ارتقای جایگاه جمعیت نخبگانی دانشگاه شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: 200 هزار واحد خوابگاهی در سراسر کشور برای دانشجویان متاهل تا سال 1404 ساخته می‌شود.

خبرگزاری مهر

فرصت ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1402 ساعت 24 پنجشنبه 3 آذرماه به پایان می رسد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرمایه های نمادین از جمله علما، ادبا، هنرمندان، دانشمندان و اسطوره های کشور که منشا امید و برکت هستند باید برای نسل های آینده حفظ شوند.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی دارند و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به برخی از نارضایتی‌های اقتصادی ترجیح می‌دهند.