چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شب گذشته 1 آذر ماه عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش مهمان حضوری برنامه تهران 20 بود و در خصوص تحولات کنکور گفت: پذیرش دانشجویان در سال 1402 براساس دو نوبت مستقل، یک نوبت در دی‌ماه و یک نوبت در تیرماه است. هیچ کدام از این آزمون‌ها بر دیگری اجبار ندارد و تاکیدی بر شرکت بر دو نوبت نیست. اولین آزمون پیش رو در روز‌های 29 و 30 دی‌ماه برگزار خواهد...

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 106 هزار نفر در آزمون مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1402 ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی موفق به تولید فراورده دارویی موثر بر درمان چاقی و کنترل اشتها با استفاده از عصاره گل راعی شدند.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از بررسی تغییر نام دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد اداره امنیت فضای مجازی در جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش دوره اموزشی دو روزه دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی در دانشگاه بقیه الله از امروز آغاز به کار کرد. در این همایش آموزشی علاوه بر برگزاری نشست ها و سخنرانی ها کارگاههای اموزشی ویژه فعالین فرهنگی برگزار می شود در ابتدای این مراسم صادقیان، مشاور معاونت فرهنگی وزارت بهداشت گفت: 44 سال از انقلاب گذشته اتفاقی که می توان از آن یاد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: استفاده از هوش مصنوعی باید در فرآیند کارها لحاظ شود و برای این منظور باید مرکز هوش مصنوعی با تمرکز بر فعالیت‌های بین رشته‌ای در دانشگاه ایجاد و برنامه 10 سال آینده ترسیم شود.

خبرگزاری دانشجو

کریمیان، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به امار ثبت نام آزمون دکتری گفت: تاکنون بیش از 106 هزار نفر برای آزمون نمیه متمرکز دکتری تخصصی 1402 ثبت نام کردند. فرآیند 8 روزه ثبت‌نام آزمون دکتری 1402 از روز یک‌شنبه 22 آبان آغاز شد و 29 آبان‌ماه به پایان رسید. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، فرصت ثبت‌نام در این آزمون تا آخر وقت فردا پنج‌شنبه...

خبرگزاری مهر

نظام رتبه‌بندی تایمز، رتبه بندی «شهرت» سال 2022 را منتشر کرد. بر اساس این رتبه بندی دانشگاه‌های آسیایی به یکی از قوی‌ترین برندهای دانشگاهی جهان تبدیل شده اند.