چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین دوره آموزش نویسندگی جستار روایی با عنوان مدرسه روایت راوی در محل دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌شود. در این دوره که به همت دفتر فرهنگ عمومی واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) برنامه‌ریزی شده است، شرکت کنندگان جمعا به مدت 12 ساعت در کارگاه‌های آموزشی که طی روز‌های پنجشنبه ساعت 9 تا 12 برگزار میشوند حضور خواهند یافت. فرصت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکزی طی نامه‌ای خطاب به نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نوشت: معادن و شرکت‌های صنعتی خواف آنچنان که باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام نداده بطوریکه نه مردم سهمی در معادن دارند و نه اغلب آن شرکت‌ها حاضر به پرداخت درصد معین قانونی از درآمد خود به منطقه می‌شوند. متن این نامه به شرح زیر است: سلام...

خبرگزاری مهر

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با معاون علمی و فناوری، آموزشی و بهداشتی رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و بر افزایش همکاری‌های دو کشور در حوزه علمی، تحقیقاتی و فناوری تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان با ثبت فعالیت الکتریکی در مغز هنگام مشاهده درد و رنج دیگران، به علت همدردی افراد با انسان‌های دیگر پی بردند و مشخص کردند که درد دیگران نیز ناحیه مشابهی را در مغز فعال می‌کند.

خبرگزاری مهر

جلسه کمیته اجرایی نظام ایده ها و نیازها (نان) با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور از بانک‌ها خواست با جذب و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان مشتریان مهم و سودآور، آینده خود را تضمین کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدجواد حسینی، عضو هیات مدیره شرکت کیفیت سازان سبز با اشاره به این که خدمات مشاوره و ثبت انواع شرکت قابلیت تجاری سازی ازجمله خدماتی است که به شرکت‌ها ارائه می‌شود، گفت: عارضه یابی وشناخت گلوگاه ها، تهیه پیش طرح توجیهی PFS و تهیه طرح کسب وکار از جمله مواردی است که برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان انجام می‌شود. مشاوره اخذ گواهی انطباق محصول دانش...

خبرگزاری مهر

انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از امروز 22 آبان ماه 1401 آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری از کشت ارقام مختلف زیتون حتی نمونه های مقاوم به سرما و تنش‌های محیطی مانند کم آبی در مینودشت استان گلستان به همت این پژوهشگاه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت در نشست هماهنگی بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 کشور که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: بر اساس تبصره 16، 5 هزار میلیارد تومان از محل منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق اختصاص یافته است. وی با بیان اینکه این شرکت‌ها از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی برای دریافت تسهیلات...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، با اشاره به لزوم حمایت هرچه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور استان؛ از انعقاد تفاهم نامه 150 میلیارد تومانی با بنیاد برکت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان یک انگشت میکرورباتیک نرم طراحی کرده‌اند که می‌تواند برهمکنش مستقیم‌تری با ریزجهان را فراهم کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC 1401 معرفی شدند و بر اساس آن 840 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا هستند. بر اساس این گزارش 21 عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC قرار دارند. طبق گزارش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناسان بخش آموزش عالی ایران همراه با متخصصان این حوزه از مالزی در نشستی مشترک مسایل مرتبط با حکمرانی در آموزش عالی را بررسی کردند و چالش‌های آن را در ارتباط با دولت و دیگر ذی‌نفعان برشمردند.