سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

کرسی آزاد اندیشی با عنوان «جمهوری اسلامی؛ آزادی و حق اعتراض» امروز 17 آبان ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر این که ایران باید مرکز ثقل جذب دانشجوی خارجی باشد، گفت: دانشگاه پیام نور باید زیرساخت ها، استانداردها و کیفیت های لازم را برای جذب دانشجوی خارجی در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - یک فرصت مناسب و در دسترس برای دانشجویان عراقی به ویژه داوطلبان تحصیلات تکمیلی در ایران؛ سلسله رویدادهایی که در حال معرفی و تبیین وضعیت کمی و کیفی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران به علاقمندان عراقی و شرح شرایط ثبت نام در این دانشگاه های متنوع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناسا در این هفته، یک سپر حرارتی بادی بزرگ شبیه به بشقاب پرنده را به فضا پرتاب خواهد کرد. ناسا (اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا) امیدوار است این فناوری به انسان کمک کند تا یک روز سالم بر روی مریخ فرود بیاید.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش آموزش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین آمار ثبت نام در مرحله اول کنکور سراسری گفت: تاکنون بیش از 804 هزار نفر در مرحله اول کنکور 1402 ثبت نام کرده اند. وی افزود: مهلت ثبت نام آزمون سراسری فردا به پایان می‌رسد و با توجه به تمدید یک بارمهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود.