سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی در تهران اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا در سطح جامعه، جهت حفظ سلامت دانشجویان، از پذیرش هرگونه میهمان در خوابگاه‌ها معذوریم هستیم. همچنین اداره خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی در تهران اعلام کرد: با توجه به اتمام فرایند اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های واحد تهران در سال تحصیلی جدید، ضروری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در مورد نسخه جدید سامانه «همانندجو» گفت: خصوصیت مهم سامانه جدید به طور خلاصه هوشمندشدن و تحلیل محتوایی متن است تا از سرقت علمی و ادبی به صوت عمدی یا سهوی جلوگیری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور ضمن اعلام حمایت از ایجاد قطب‌های مذهبی و فرهنگی در دانشگاه‌های پیام نور شهر‌های مقدس گفت: وظیفه ما به عنوان قشر دانشگاهی تأمین نیاز‌ها و خواسته‌های به حق دانشجویان در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، ورزشی، سرگرمی و فراغت است و دانشگاه پیام نور دارای زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه است که می‌تواند منبعی برای کل دانشجویان دانشگاه‌های کشور باشد. رئیس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درس «مبانی کارآفرینی و تاسیس استارتاپ» برای اولین بار ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌گردد، با ارائه این درس به دانشجویان کمک خواهد شد تا بدانند کسب وکار خطرپذیر چیست، نحوه کار این سازمان‌ها چگونه است و چه نقشی در اقتصاد ایفا می‌کنند. سیدمحمدرضا فرحی استاد مدعو دانشگاه صنعتی شریف و مدرس این دوره در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در سال 92، 55 هزار نفر از متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها، رشته‌های هنری را برگزیدند و این میزان در سال گذشته به 161 هزار نفر افزایش یافت که نشان می دهد رشد علاقه به رشته هنر از چهار درصد به 13 درصد رسیده و هنر جایگاه خود را به دست آورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیاتی از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در حوزه ساختمان به کنیا اعزام می‌شود تا بازار محصولات ایران‌ساخت در خارج از مرزها رونق گیرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب نه نفر از روسای دانشگاه‌های کشور و 4 رئیس پژوهشگاه و موسسه تحقیقات جمعیت کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در دستورالعملی، جزییات تحصیل همزمان دانشجویان غیرپزشکی در دو رشته یا دو مقطع تحصیلی را در این دانشگاه اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

اداره خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی در تهران اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا در سطح جامعه، جهت حفظ سلامت دانشجویان، از پذیرش هرگونه میهمان در خوابگاه‌ها معذوریم.