سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از رتبه بندی و ارزیابی 110 دانشگاه کشور توسط گروه رتبه بندی این موسسه خبر داد که از این تعداد 74 دانشگاه جامع و 25 دانشگاه صنعتی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان امور دانشجویان، اولین جلسه اتاق فکر دانشجویی دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر و اعضای اتاق فکر در محل این سازمان برگزار شد. در این جلسه طرح‌های پیش‌روی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر مطرح شد و حضار به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین در این جلسه مقرر شد برگزیدگان بخش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه جدید توسط تیمی از محققان روانشناسی و زبان‌شناسی حاکی است که مغز انسان ترتیب صداهای ورودی را «مهر زمان» می‌زند؛ درواقع این اجازه را می‌دهد تا کلماتی را که می‌شنویم، به درستی پردازش کنیم.

خبرگزاری مهر

اولین جلسه اتاق فکر دانشجویی دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم و اعضای اتاق فکر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با هدف آشنایی دانشجویان با کسب‌وکارهای خطرپذیر و توانمند کردن آنها در حوزه کارآفرینی اقدام به ارائه درسی با عنوان «مبانی کارآفرین و تاسیس استارتاپ» کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از رتبه بندی 110 دانشگاه کشور توسط این موسسه و معرفی برترین دانشگاه های ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با تاکید بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت دستگاه های اجرایی برای پربارتر برگزار شدن هفته پژوهش، گفت: مهم‌ترین ابزار برای توسعه پژوهش و اثرگذاری آن در کشور اختصاص بازار ملی و بین‌المللی به این حوزه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای توسعه همکاری‌ها و تعامل مطلوب فدراسیون کبدی با فدراسیون دانشگاهی جلسه‌ای بین روسای فدراسیون‌های کبدی و دانشگاهی در محل این فدراسیون برگزار شد؛ بنابراین گزارش در این دیدار که با حضور خواجوی دبیر کل فدراسیون و فرهمند دبیر فدراسیون کبدی برگزار شد در راستای بررسی پتانسیل‌های موجود جهت همکاری مشترک بین دو فدراسیون و توسعه و گسترش ورزش کبدی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زاکانی شهردار تهران در ویژه برنامه «افول آمریکا» که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی برگزار شد، گفت: مسیری که آمریکا می‌رود در حال انقراض است. در واقع آمریکا مانند گربه‌ای است که هار شده و می‌خواهد خودش را نشان بدهد. وی با بیان اینکه امروز آمریکایی فهمیده اند کانون اصلی تفوق و چیرگی آن‌ها ایران است، اظهار کرد: ردشیر زاهدی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای با معرفی برگزیدگان و مجریان برتر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید کریم حسینی در رابطه با انتقاد از کیفیت آب شرب اهواز در روزهای اخیر اظهار کرد: یک ناهماهنگی میان سازمان آب و برق خوزستان که متولی رساندن آب به ابتدای شهرها است و شرکت آب و فاضلاب خوزستان وجود دارد. وی با اشاره به شرایط به وجود آمده در بحث قطعی و کدورت آب در مناطق مختلف اهواز در روزهای گذشته افزود: براساس آنچه کارشناسان عنوان کرده‌اند پس از...