سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موضوع مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایرادات وارده بر آن، ماه هاست که به دغدغه مسئولان دلسوز و دانش آموزان کنکوری تبدیل شده است. مصوبه‌ای که با اجرایی شدنش باعث می شود تا بخش عظیمی از نخبگان کم برخوردار از گردونه رقابت کنکور حذف شوند. در این باره روز گذشته برنامه نیم نگاه رادیو سلامت میزبان دو تن از کارشناسان حوزه آموزش بود. هامون سبطی،...

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت تغییر فرآیندها برای شناسایی و دعوت از نیروهای با استعداد به عنوان هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی را به عنوان رئیس کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد. محمدعلی زلفی‌گل در این حکم با اشاره به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده طاهری نیا آورده است: به استناد مصوبه شورای عالی اداری و ابلاغیه سال 1385 وزارتی مبنی بر تشکیل کمیته آمار بخشی علوم، تحقیقات و فناوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تصویر تلسکوپ فضایی هابل از یک کهکشان مارپیچی در فاصله 220 میلیون سال نوری از زمین با دقیق‌تر کردن اندازه‌گیری‌های فواصل کیهانی راه را برای کشف یک پدیده جدید کیهان‌شناسی هموار کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 770 هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 تاکنون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد علمی اکو و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به منظور توسعه همکاری ها، تفاهم‌نامه امضا کردند.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون 770 هزار داوطلب در مرحله اول کنکور سال 1402 ثبت نام کردند. چهارشنبه 18 آبان آخرین فرصت ثبت نام در کنکور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید ماهیت نسل جدید را بفهمیم چرا که در دوران کرونا 28 ماه آموزش و پرورش حضوری را تعطیل کردیم و برای آموزش مجازی، فرزندانمان را در اینترنت رها کردیم و هم اکنون شاهد فضایی متفاوت هستیم.