سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

محیا نوشت: کافی است تا یک دهه شصتی بوده باشید تا به اهمیت رشته ریاضی و فیزیک در کنکور سراسری پی ببرید. دقیقا ده تا دوازده سال پیش بود که سیل دانش آموزان برای انتخاب رشته ریاضی و فیزیک و قبولی آنها در این رشته در دانشگاه ها رو به افزایش بود. اما در این مطلب می‌خواهیم به این نکته بپردازیم که چرا دیگر این رشته مهم طرف دارهای خاص خودش را دیگر ندارد و همچنین آن را در مقام مقایسه با داوطلبان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبیه‌سازی‌های جدید سیارات نشان می‌دهد که تعداد سیارات فراخورشیدی کاملا مشابه زمین که دارای اقیانوس‌ها، قاره‌ها و سواحل هستند، ممکن است بسیار بیشتر از تصورات قبلی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصصان ایرانی موفق به طراحی سیستمی برای مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و ماشین آلات با هدف کاهش هزینه ها و افزایش ایمنی در این بخش شدند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه خواجه نصیر اعلام آمادگی کرده است تا یک موسسه مشترک بین یک شرکت دانش‌بنیان حوزه خودرو و این دانشگاه تاسیس و پروژه های مشترک تعریف کند.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «افزایش سقف فردی تسهیلات جعاله و کارت اعتباری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه» را ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه ایرنا - اولین نمایشگاه ملی تخصصی تجهیزات پزشکی تولید داخل و دانش‌بنیان با حضور 40 شرکت صاحب نام در کرمانشاه برگزار شد؛ نمایشگاهی که استاندار بیش از سه ساعت برای بازدید از آن و شنیدن دغدغه‌ها و ایده‌های شرکت‌های دانش بنیان وقت گذاشت و گفت: تا پایان امسال تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان 2 برابر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه چندمنظوره پرتودهی هسته‌ای گاما به‌منظور تأمین امنیت غذا و درمان و ایجاد ذخایر راهبردی به همت محققان ایرانی طراحی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از مهم‌ترین دغدغه‌های موجود در دنیای امروز، امنیت غذایی و بالا بردن سطح بهداشت در جوامع مختلف است. اهمیت این مسئله در کنار ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی در محصولات کشاورزی و غذایی و همچنین تجهیزات پزشکی، لزوم توجه به استاندارد‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی و به‌تبع آن استفاده از روش‌هایی نظیر پرتودهی گاما را ضروری می‌کند. طرح کلان ملی فناوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه علوم شناختی دستاوردهای فناورانه خود را در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات ومواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت ارائه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه انتخاب میثم نیلی و احمد شاکری به عنوان اعضای صاحبنظر جدید در هیات نظارت بر ضوابط نشر کتاب را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زالی در جلسه شورای تامین بهداشت روان دانشجویان، خدمات روانشناختی ارایه شده به دانشجویان را بسیار با ارزش و قابل تقدیر برشمرد. در ادامه این جلسه سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر تلاش‌ها و همکاری‌های موثر معاونت دانشجویی و فرهنگی و معاونت آموزشی دانشگاه در راستای بهبود و تقویت سلامت روان دانشجویان تأکید نمود...

خبرگزاری مهر

دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه جامعه المصطفی (ص) در حوزه آموزش های مهارتی همکاری می کنند.