سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی از برگزاری آزمون صلاحیت بالینی از سال 1402 خبر داد و گفت: قبولی در آزمون شرط دانش آموختگی (فراغت از تحصیل) برای کلیه دانشجویان دندانپزشکی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعتراضات اخیر را چندوجهی دانست و گفت: بر اساس شواهد فراوان، مداخله رسانه‌ای، مالی و مدیریتی بیگانگان در شکل‌دهی و گسترش اعتراضات و کشاندن آن به سمت خشونت و بی‌رحمی قابل انکار نیست.

خبرگزاری مهر

قزوین - یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نباید از فتنه‌های آخرالزمان بترسیم، گفت: یکی از اصلی‌ترین شرط‌های ظهور حضرت حجت (عج)، آمادگی اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اغتشاشات نوعی فشل‌سازی و سرگرم‌سازی است که این کارکرد را دشمن برای مهار رقیب و فرسایش قدرت او استفاده می‌کند و اسم آن بی‌ثباتی سازنده گذاشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کهنسالانی که در معرض بوی غذاهای دوران کودکی قرار می‌گیرند، این امکان را پیدا می‌کنند که با «سفر در زمان» به گذشته بازگردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در دوره اول آزمون سراسری سال 1402، از روز 8 آبان ماه آغازشده و تا امروز 14 آبان ماه ادامه دارد گفت: برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند، مقررگردید مهلت ثبت نام تا پایان روز چهارشنبه 18 آبان ماه تمدید شود. وی افزود: همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ طی نامه‌ای خطاب به زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد هشدار داد اغتشاشگران در صورت عدم برخورد به موقع و قاطع دانشگاه‌ها را به تعطیلی خواهند کشاند. متن این نامه به شرح زیر است: جنابان آقای زلفی گل و عین اللهی و طهرانچی وزیرمحترم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی محمدحسین کفعمی، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور را به عنوان «دبیر ستاد ملی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)» منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

قم - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز یک جنگ ترکیبی تمام عیار و بی سابقه علیه نظام اسلامی به راه افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 610 هزار داوطلب از ابتدای مهلت نام‌نویسی (هشتم آبان) تا امروز 14 آبان در دوره اول آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.