دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیستمین دوره گردشگری آموزش (20th Edu-Tourism) با موضوع شبیه‌سازی در حیوانات مزرعه‌ای (SCNT in farm animals) در تاریخ 21 تا 23 آبان‌ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. استحصال تخمک نابالغ از تخمدان و بلوغ آزمایشگاهی؛ برهنه‌سازی تخمک بالغ‌شده و حذف زونا پلوسیدا؛ کشت سلول‌های دهنده هسته (سلول‌های فیبرو بلاستی)؛ بی‌هسته‌سازی تخمک‌های بالغ شده؛ الحاق سلول...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها با ناآرامی‌های اجتماعی همزمان شد و چگونگی مدیریت این فضا و رسیدن به فضایی آکادمیک و آرام در دانشگاه از دغدغه‌های این روزهاست. معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها معتقد است؛ حضور فعال و به موقع و میدانی مسئولان آموزشی، فرهنگی و اداری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور استان ایلام میزبان یازدهمین جشنواره نشریات کشوری است و این جشنواره اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. امینی، یکی از عرصه‌های مهم حضور و مشارکت دانشجویان را، حوزه نشریات دانشجویی دانست و افزود: امروزه نشریات دانشجویی به عنوان گزینه و ابزاری قدرتمند و یک گروه مرجع در جامعه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کلیپی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که تصویر یک بازیگر زن و یک دیپ‌فِیک (تصویر تولیدشده با هوش مصنوعی) را در کنار هم به نمایش می‌گذارد. شباهت این دو به یکدیگر، باعث شگفتی و در عین حال ترس کاربران از آینده شده است.

خبرگزاری مهر

قم - معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) از ارسال 300 اثر به دبیرخانه سومین همایش کتاب سال بانوان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید براینکه این معاونت از عزم جدی برای توسعه بازار گیاهان دارویی برخوردار است، گفت: طبق سند مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش‌بینی می‌شود که حداقل سه میلیارد دلار ظرفیت در کشور در این حوزه وجود داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش فعالیت و مشارکت محققان، اساتید و پژوهشگران در حوزه های علوم و فناوری های شناختی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان تلاش کرده‌اند با راه‌حل‌های ریاضی نشان دهند که چگونه برهم‌نهی‌های جرم در یک نوع نظری از سیاه‌چاله، جرم‌های متفاوتی را به طور هم‌زمان اشغال می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از آزادسازی پشه‌های نر اصلاح شده ژنتیکی در شهری در کشور برزیل، تعداد پشه‌های حامل بیماری حدود 96 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری مهر

مصوبه سیاست‌ها و ضوابط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج کشور به دانشگاه‌های داخل ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان فکار اولین دانشجوی فارغ‌التحصیل دوره مشترک AUT&MSM که در فروردین ماه سال جاری موفق به کسب درجه دکتری شد دانشجوی منتخب سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلان دوره مشترک مدیریت کسب و کار دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدرسه مدیریت دانشگاه ماستریخت هلند MSM بود. وی در این سخنرانی درباره تجربیات شخصی خود در طول دوره چهارساله...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه "سیاست‌ها و ضوابط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خارج کشور به دانشگاه‌های داخل" را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر شناسایی نیازهای دانشگاه تاکید کرد و گفت: ما امیدواریم با کمک شما خیرین بتوانیم از نخبگان حمایت کنیم.