دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

هر فرد بدون در نظر گرفتن نوع مدرک تحصیلی نظام آموزشی، در هریک از گروه های آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی»، «هنر» و «زبان های خارجی» مجاز به ثبت نام در کنکور 1402 است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: ظرفیت بزرگی در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی داریم، این صنعت اکنون سه میلیارد دلار در سال گردش مالی دارد که می‌توان آن را به 15 میلیارد دلار در سال افزایش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس روش‌های علمی استخراج داده و اطلاعات پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI)، 841 پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد یک‌درصد برتر دنیا قرار دارند.

خبرگزاری مهر

ضوابط ویژه جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان که در دویست و نود و چهارمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی تصویب شده است، برای اجرا ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

بسیج دانشجویی دانشکدگان ابوریحان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای برخی از رفتارها و ادبیات قبیح استفاده شده در تجمعات را دور از شان دانشگاه و دانشجو دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان ارسال مقاله برای همایش «آموزش تفکرمحور زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی» منتشر شد و علاقه‌مندان تا هفتم دی ماه فرصت دارند چیکده مقالات خود را ارسال کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به نقش کلیدی آزمایش‌ها و آزمایشگاه‌ها در ارتقای سلامت کشور، ارزیابی و شناخت میزان کیفیت و کارآمدی ملزومات و تجهیزات این حوزه از اهمیتی راهبردی برخوردار است. آزمایشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی بخش خصوصی و دولتی می‌توانند در این حوزه قشی کلیدی ایفا کنند و به یاری ارتقای حوزه تشخیص و درمان بیایند. بر همین اساس و توسط سازمان غذا و دارو...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین حق وردی نماینده مردم از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد، در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در این‌باره گفت: قابل ذکر است که، مجلس پیش از آنکه رهبر معظم انقلاب سال جدید را به عنوان دانش‌بنیان‌ها مزین کنند، به استقبال این نام‌گذاری رفت. این استقبال در قالب تصویب یک قانون پخته و جامع انجام گرفت که در نهایت به عنوان قانون حمایت از جهش تولیدات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در تمامی سیستم‌های دیجیتالی که به هر منظوری از الگوریتم‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند، از سیستم دزدگیر ساده تا کامپیوتر‌ها و سرور‌های مراکز حساس، همگی دارای یک فرآیند و یا سامانه‌ی تولید عدد تصادفی هستند که از آن به عنوان مولد کلید‌های رمزنگاری خود استفاده می‌کنند. تولید اعداد تصادفی با الگوی غیر قابل پیش‌بینی، یک نیاز بسیار ضروری، در سامانه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنکور 1402 با چهار تغییر مهم دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه ها، تاثیر قطعی 40 درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور برگزار می‌شود. برای آشنایی هر چه بیشتر داوطلبان، سلسله اخبار ثبت نام و برگزاری کنکور 1402 منتشر می‌شود. هیچ محدودیتی برای شرکت در آزمون سراسری نیست، ولی در صورت قبول نهایی، داوطلب باید یکی از مدارک تحصیلی زیر را به دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و شماری از مسوولان کشوری، فناوران و فعالان عرصه گیاهان دارویی طب ایرانی کشورمان در مصلی امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت.