دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: این دانشگاه در جایگاه سومین دانشگاه ملی و به‌عنوان یکی از برترین مؤسسه‌های جهان شناخته شده و توانسته است در میان 550 دانشگاه پایدار در این فهرست قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه روز از آغاز مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1402 دوره اول می‌گذرد و تاکنون حدود 160 هزار داوطلب در سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و دو گروه شناور هنر و زبان های خارجی، نام‌نویسی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌جمهور در حکمی «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» را به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های اداره کل ملی هوانوردی و فضای آمریکا (ناسا) بعد از دو تلاش ناکام، مشغول فراهم‌کردن مقدمات پرتاب آرتمیس یک به کره ماه است.

خبرگزاری دانشجو

روح الله متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه در خصوص اعتراضات و تجمعات دانشگاهی گفت: اینکه دانشجویان معترض هستند و حرف برای گفتن دارند خوب است و اصلا بد نیست. یک زمانی رهبر انقلاب گفتند که خدا لعنت کند کسانی را که می‌خواهند دانشگاه سیاسی باشد. وی افزود: کسی که حرفی برای گفتن دارد، جای آن دانشگاه است، حتی اگر اعتراضی دارد می‌تواند در چارچوب قانون...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اجرای دوره علمی کاربردی تک پودمان قهوه تخصصی در استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا پازوکی در دیدار با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: کمیته انضباطی دانشجویان ساختاری مستقل دارد و طبق قوانین عمل می‌کند، اما توصیه من همواره این بوده که در برخورد با خاطیان با حداکثر مهربانی برخورد شود. رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه تمام دانشجویان فرزندان ما هستند، گفت: این قول را می‌دهم که نهایت تلاش خود را...

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 160 هزار داوطلب تاکنون در مرحله اول کنکور سال 1402 ثبت نام کردند.

خبرگزاری مهر

فهرست دروس و کتاب های منبع سؤالات کنکور سراسری سال 1402 براساس نظام آموزشی جدید 6-3-3 منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر «علیرضا مشفق» استاد دانشگاه صنعتی شریف با همکاری جمعی از پژوهشگران دانشگاه‌های شریف و تهران با حل یک مساله چالشی چندین ساله، موفق شد مقاله خود را در مجله معتبر «بررسی‌های فیزیک کاربردی» (Applied Physics Reviews) منتشر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دانشجویان شاهد ایثارگر سازمان امور دانشجویان از برگزاری چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر سال آینده به میزبانی دانشگاه گیلان خبر داد و گفت: رشته‌های ورزشی همگانی به این دوره از مسابقات اضافه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فردین تقی‌زاده در بیست‌وهشتمین گردهمایی مدیران شاهد و ایثارگر که صبح امروز 11 آبان برگزار شد، تصریح کرد: امسال، در اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بعد از یک دوره دو ساله شیوع کرونا، 4 طرح ملی با عناوین «دوره ملی ضیافت ایثار»، «سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر»، «جایزه سردار شهید سلیمانی» و «جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 87 هزار عضو هیات علمی، 3 میلیون و 200 هزار دانشجو و جمعی مهم از اساتید برجسته و بین المللی کشور سرمایه انسانی دانشی بزرگی را تشکیل می‌دهند و ظرفیت رشد و پیشرفت کشور را فراهم می‌کنند که متاسفانه بسیاری از کشورها چشم طمع به این ظرفیت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال در اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر بعد از یک دوره دو ساله شیوع کرونا 4 طرح ملی با عناوین "دوره ملی ضیافت ایثار"، " سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر" "جایزه سردار شهید سلیمانی" و "جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی" طراحی گردید؛ که از این 4 طرح ملی طرح ضیافت ایثار و سومین المپیاد در تابستان 1401 برگزار شد. دوره...