دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

جزئیات و زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه خوارزمی در نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از پلتفرم‌های مجازی بازارگاه، توانستند سیستم فروش و خدمات در ایران را متحول و از شکل سنتی خارج کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحقیق جدید در دانشگاه «ماساچوست امهرست» (Massachusetts Amherst) حاکی است که یک آنزیم مشخص ممکن است نقش‌های دوگانه‌ای در سلامت سلول‌ها ایفا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است: آنچه در دانشگاه‌ها مطرح می‌شود باید اصالت داشته و برخاسته از دیدگاه‌ها و اندیشه دانشجو و استادان دانشگاه باشد نه اینکه یک فکر و نظر وارداتی در دانشگاه تبلیغ و مطرح شود.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - سرپرست جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: پودر فوری نوشیدنی ضد سرفه عناب فاقد شکر توسط محققان جهاد دانشگاهی این استان ثبت اختراع شد.

خبرگزاری مهر

دغدغه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه، مطالبه عدم دخالت در امور دانشگاه و تضمین رئیس دانشگاه برای شرکت در گفتگو از جمله مباحثی بود که در جلسه هیات رئیسه دانشگاه تهران با دانشجویان مطرح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تیم تحقیقاتی در چین رکورد گینس را برای طولانی ترین پرواز یک هواپیمای بال‌زن یا اورنیتوپتر به نام خود ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همه تلاش دانشگاه این است که با نگاه علمی و حرفه ای، نیازهای صنعت را به صورت بنیادی دنبال کند و با کمک و مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه، محصولات مورد نیاز صنعت را طراحی، تولید و تحویل دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بازسازی شرایط موجود با استفاده از سرمایه اجتماعی دانشجویان فرصتی برای تعالی دانشگاه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از پژوهشگران ایرانی برای نخستین بار در دنیا، موفق به فرمول‌بندی و ساخت مواد مرکب پیشرفته‌ای شده‌اند که در آنها آستانه تراوش الکتریکی و گرمایی به طور همزمان و در بارگذاری‌های بسیار کم از ماده رسانا (کمتر از 2 درصد وزنی) مشاهده می‌شود.