یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر میزان ذخایر سد‌های پنجگانه تامین کننده آب استان تهران 251 میلیون متر مکعب است که این رقم در روز مشابه سال گذشته بیش از 330 میلیون مترمکعب بوده و بر این اساس، حجم آب سد‌های استان تهران 24 درصد نسبت به روز مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی زندگی پرفراز و نشیب «مایکل جکسون» معروف به سلطان موسیقی پاپ، در نهایت امسال مقابل دوربین می‌رود و «آنتونی فوکوا» آن را کارگردانی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سیستم پریسکوپی که مدت‌هاست در دنیای اندروید وجود دارد، نور وارد لنز تله‌فوتو شده و روی یک آینه زاویه‌دار به سمت سنسور دوربین، بازتاب می‌شود. تغییر جهت نور در هنگام حرکت، منجر به دستیابی به زوم اپتیکال طولانی‌تر بدون افت کیفیت می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر می‌خواهید از ماده‌ای استفاده کنید که بیشترین تأثیر را در دفع فلزات سنگین از بدن داشته باشد، از مواد غذایی حاوی سلنیوم استفاده کنید، زیرا بیشترین کمک را در دفع مواد مضر و سمی از بدن دارد، مواد غذایی حاوی سلنیوم شامل گوشت ماهی، مرغ، گاو، تخم مرغ، تخمه آفتابگردان و...، است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت و روی چند ضربه کاشته موقعیت ایجاد کردند ولی با توپ نمی‌توانستند موقعیت ایجاد کنند.

وب‌گاه فرارو

تازه های تشخیص و درمان پنج سرطان شایع و قابل پیشگیری در کشور، همزمان با برگزاری دومین همایش ملی سرطان، مورد بحث و بررسی متخصصان حوزه سرطان شناسی قرار می گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازی پیکان و زارع باتری سنندج پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

چند سالی است که داوطلبان کنکور علاوه بر تحمل استرس آزمون، غم دیگری را نیز به دوش می‌کشند غولی که گویا مرگی ندارد و خوشحالی تعدادی و در مقابل آن رنج گروه های بسیار دیگری را در پی دارد، اکنون آنقدر بزرگ شده است که دزدان و متقلبین ماهری پرورش می‌دهد. باز هم در چند هفته ی مانده به کنکور سراسری، سکوت ها شکسته شد و زمزمه هایی توام با نگرانی از اینکه نکند اتفاق سالهای گذشته تکرار شود به گوش...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس دانشگاه تهران گفت: در گام اول برای افرادی که به تذکر بی‌توجهی کنند، پیامک ارسال می‌شود و از آنها خواسته می‌شود که قوانین و مقررات را رعایت کنند. در گام دوم از طرف دانشگاه با خانواده افرادی که از قانون تمرد نمایند، تماس گرفته و گزارش می‌شود که فرزندشان متاسفانه به قانون احترام نمی‌گذارد. در مرحله سوم در صورتی که فرد لجاجت نماید و بر سرکشی از قانون اصرار ورزد، برای او...

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه تهران از مصوبه جدید شورای فرهنگی دانشگاه تهران درباره برخورد با پدیده بی‌حجابی در دانشگاه خبر داد و گفت: در مرحله اول افراد بی‌حجاب در بدو ورود و در داخل محیط دانشگاه از طریق کارت دانشجویی شناسایی خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از افشاگران نمونه تصویر دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا سامسونگ را با کراپ 12 برابری منتشر کرده که نکاتی جذابی در آن نهفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاریی دانشجو، محمدباقر قالیباف عصر پنج شنبه در یادواره امیران، سرداران، فرماندهان و 437 شهید شهرستان بندر انزلی با اشاره به اینکه آنچه که امروز در جامعه نیاز داریم مجلس شهدا و یادآوری مسئولیت به مسئولان است، اظهار کرد: ما مکلفیم میراث، یاد و مسیر شهدا و ارزش‌هایی را که شهدا دنبال می‌کردند، دنبال کنیم. وی با بیان اینکه باور داشته باشیم که راه موفقیت ما همین مسیر...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نخستین کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار» در هتل پارسیان آزادی تهران با حضور نمایندگان زن بیش از 90 کشور و همچنین سخنرانی انسیه خزعلی معاونت زنان ریاست‌جمهوری و جمیله سادات علم‌الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه به نقل از دو منبع اروپایی نوشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه روز دوشنبه شورای وزیران امور خارجه اروپا تحریم نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت که 16 آتش‌نشان شهید در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو جان خود را دادند تا جان 300 نفر دیگر را نجات دهند.

وب‌گاه الف

مدیر روابط عمومی سازمان سنجش گفت: تا کنون933 هزار داوطلب کنکور سراسری برای مشاهده کارت و دریافت آن اقدام کرده اند.