جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: غیرحضوری شدن مدارس با هدف کاهش آلودگی هوا راهکار مطلوبی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: دشت سلماس رتبه یک فرونشست زمین را در کشور دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی تحت عنوان «علی کریمی و نیما زم 2 روی یک سکه»، چهره مطرح فوتبال را این محکوم امنیتی که به جرم جاسوسی اعدام شد مقایسه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطع برق شهرک های صنعتی اطراف تهران در 12 ساعت شبانه‌روز تولید را در شش شهرک صنعتی متوقف کرده و پیش‌بینی می‌شود دامنه تعطیلی‌ها به سازمان‌های دولتی پایتخت نیز کشیده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امسال هم مانند سال‌های گذشته بودجه نهاد‌ها و سازمان‌های خاص افزایش قابل توجهی داشته است؛ مانند بودجه صدا و سیما، سازمان زندان‌ها و حوزه علمیه.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشی هایی که شما می توانید با 7 میلیون تومان تهیه کنید در جدول زیر آمده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یازده سال پیش درست در 21 دی ماه 1390، «مصطفی احمدی روشن» یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران پس از خروج از منزل در ساعت 8:30 صبح، به واسطه بمبی که یک موتورسوار آن را به خودروی شخصی این دانشمند چسبانده بود، در تهران ترور شد. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی شیمی در سال 1381 از دانشگاه صنعتی شریف بود. وی پس از «مجید شهریاری» و «مسعود علیمحمدی»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره پست انگلیس از یک حمله سایبری خبر داد که ارسال مرسوله‌ها به خارج از کشور را با اختلال شدید مواجه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای عالی فضای مجازی به زمزمه ها درباره تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی، انتخاب وی در این سمت و رفتن از دانشگاه صنعتی شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های جوی، از اواسط هفته گذشته بیش از 800 واحد عملیاتی توزیع برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید مدت‌ها از جوش های دوران بلوغتان گذشته باشد اما هنوز یک‌دفعه شاهد ظهور آنها هستید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی ضیا، مجری مشهور در یک استوری اینستاگرامی به اظهارات اخیر رئیسی درباره تورم واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

عبدالحسین خسروپناه دبیر جدید شورایعالی انقلاب فرهنگی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و عضو شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا که اردیبهشت ماه به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، با حکم دکتر ابراهیم علی دوست امید روانخواه به عنوان سرمربی جدید تیم منتخب دانشجویان انتخاب شد. مراسم معارفه روانخواه امروز چهارشنبه با حضور بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، دکتر علی دوست...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر درخواست وزیر نفت برای تعطیلی استان تهران تکذیب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه گفت: وزیر نفت در مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور برای جلوگیری از خاموشی و قطع سراسری برق و گاز، خواستار تعطیلی کامل روزهای شنبه و یکشنبه تهران شد.