یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از متهم شلیک به هواپیمای اوکراینی در جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افراطگرایی در کشور نفوذ کرده است و عده ای در همین جریانات اخیر می‌گفتند باید با کودکان و دانش آموزان هم برخورد کنیم که ما در جواب آنها می‌گوییم خیلی غلط کرده‌اید! برخورد با دانش آموز، خاص گروه ها و دشمنان جمهوری اسلامی است و شما در واقع حرف دشمن را می زنید و یکی از مصیبت های ما همین اشخاص هستند که در هیچ جا مدافع جمهوری اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رژیمی است که در آن تعادل مصرف مواد غذایی مختلف، حفظ شود؛ رژیمی که در آن به اندازه کافی میوه و سبزیجات، پروتئین، لبنیات و با احتیاط غذاهای حاوی شکر و چربی قرار گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عربستان سعودی در سال 2022، بزرگترین صادرکنندگان نفت به چین ماند و روسیه که با قیمت پایین، موفق شد پالایشگاههای چینی را مشتری خود کند، در رتبه دوم قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این کلاس ها از هفته آینده در ساعات غیر آموزشی و روزهای پنجشنبه در مدارس برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: گازگرفتگی منجر به فوت زن و شوهری در منطقه طلاب این شهر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرا البته فقط حجم بالای سرمایه‌گذاری رقیب نیست. قیمت‌های ارزان‌تر ملک در ترکیه هم خریدار ایرانی را ترغیب می‌کند؛ به دلیل کاهش ارزش لیر ترکیه قیمت‌ها برای خریداری که از بیرون از این کشور با دلار وارد می‌شود، ارزان‌تر تمام می‌شود. از طرف دیگر قیمت مسکن در دوبی هم افزایش پیدا کرده و سرمایه‌گذار ایرانی را به سمت ترکیه رانده است.

خبرگزاری دانا

«عبداللطیف رشید» در مجمع جهانی اقتصاد در داووس با تأکید بر اینکه مشکلات خاورمیانه باید بدون مداخله خارجی حل شود، گفت که جنگ کمکی به کشورهای منطقه نمی کند.

وب‌گاه عصر ایران

5 سال قبل در همایش بازرگان و انقلاب اسلامی پرسشی طرح شد که در این نوشته به آن پرداخته شده است: اگر مهندس بازرگان یک سیاست‌مدار کهنه‌کار و با هوش با دهه‌ها سابقه فعالیت سیاسی و سال‌ها زندان بود چرا و چگونه بازی را به روحانیون واگذار کرد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود مقابل اردن شکست خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مایک پمپئو در کتاب خاطرات خود که به زودی منتشر می‌شود، نوشته است که دونالد ترامپ در اوایل همه‌گیری کرونا از او خواسته تا خفه‌خون گرفته و درباره چین حرف نزند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال برای بازی برابر ملوان تلفات جدیدی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با اشاره به لزوم توجه دولتمردان به وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت که آنان انتظار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیش از 56 درصد جمعیت بالای 18 سال کشور دارای شاخص توده بدنی بالای 30 و اضافه وزن و چاقی هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین