پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

آیین قدردانی از حافظان سلامت در بیمارستان فیروزآبادی شهرری برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آیین قدردانی از حافظان سلامت در بیمارستان فیروزآبادی شهرری برگزار شد

شهرری - ایرنا - آیین تجلیل از حافظان سلامت امروز دوشنبه همزمان با ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) به همت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در بیمارستان آیت‌الله فیروزآبادی شهرری برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در این آیین با اشاره به اینکه پیرو آغاز موج جدید ویروس کرونا، متاسفانه تلفات بالایی که وجود دارد، اظهار داشت: با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جوانان انقلابی و کمک آنها بر عبور از موج جدید کرونا شاهد سلامتی و تندرستی مردم ایران باشیم.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ربیع الاول تمامی رزمایش های سلامت و کمک های مومنانه از سوی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در حال برگزاری است و امروز اولین مرحله رزمایش آغاز شده و این رزمایش تا پایان سال تداوم دارد.

سردار حسن حسن‌زاده خاطر نشان کرد: همه ملت ایران می دانند که کادر درمانی مدت هشت ماه است که خالصانه و ایثارگرانه فعالیت می کنند و جان خود را در طبق اخلاق قرار دادند.

وی عنوان کرد: سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در هفته وحدت به نمایندگی از فرمانده سپاه سردار سلامی و آحاد مردم از تمامی کادر درمان و ریاست بیمارستان ها تجلیل و قدردانی می شود.

وی با اشاره به خودکفایی در تولید ماسک و اقلام بهداشتی عنوان کرد: امروز در کشور مشکلی در خصوص تولید اقلام بهداشتی وجود ندارد و دیگر موضوعی به نام کمبود ماسک مطرح نیست.

وی از انعقاد قرارداد بهداشتی با وزارت بهداشت خبر داد و در این رابطه عنوان کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان بسیج و وزارت بهداشت منعقد شده، پایگاه‌هایی برای آموزش جهادگران سلامت دایر شده است.

این مسئول ارشد نظامی گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها این طرح را شعاری خطاب کرده‌اند، اما هیچگاه بسیج نگاه شعاری نداشته و هیچگاه هم‌رزمان خود را در عرصه سلامت تنها نخواهد گذاشت.

حسن زاده خاطرنشان کرد: آنچه که در چهل‌ودومین سال پیروزی انقلاب اسلامی بر همگان آشکار شده، تقویت روحیه جهادی و انقلابی در میان ملت ایران به ویژه در نبرد سنگین با همه‌گیری ویروس کرونا است. ملت ما مشاهده کرده‌اند که کادر درمان کشور چگونه با ویروس کرونا جنگیده‌اند.

وی ادامه داد: کادر درمانی همانند دوران دفاع مقدس به نبرد با ویروس کرونا شتافتند و با آن مقابله کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با بیان این مطلب که شجاعت کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، نشانه هایی از یک کشور انقلابی و مهدوی است، گفت: امروز روز نخست رزمایش حافظان سلامت است که بسیج جامعه پزشکی، گروه‌های سلامت و مردم داوطلب اعم از طلاب در این طرح مشارکت دارند و در راستای این طرح به بیمارستان‌ها می‌روند و به کادر درمان کمک می‌رسانند.

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم گفت: موج سوم کرونا و گرفتاری افراد و تاکید مقام معظم در خصوص تجلیل کادر درمانی بابت کار ارزشمند آنها، باید تغییراتی در وضعیت استخدامی آنها و امکانات رفاهی فراهم شود.

حسین توکلی کجانی خاطر نشان کرد: حمایت نهادها و ارگان های دولتی از کادر درمانی در دوره کنونی یک نیاز و ضرورت مهم و مورد توجه به شمار می رود.

سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی، لوح سپاس سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه از رئیس بیمارستان آیت‌الله فیروزآبادی را به وی تقدیم کرد.

گفتنی است، در این آیین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حیاط بیمارستان فیروزآبادی برگزار شد، با برگزاری برنامه‌های فرهنگی باعث ایجاد روحیه در کادر درمانی شد و در ادامه از تمام پرسنل و کارکنان این بیمارستان تجلیل به‌عمل آمد.

*س_برچسب‌ها_س*