یک‌شنبه 8 مهر 1403

اتمام مماشات / برخورد قاطع با آشوبگران خواسته بحقی است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اتمام مماشات / برخورد قاطع با آشوبگران خواسته بحقی است

خسروی گفت: خواسته مردم مبنی بر اینکه نباید با آشوبگران مماشات شود، بحق و درست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در مورد اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و حادثه امروز کرج و زاهدان ضمن گرامی داشت یاد امام خمینی، شهدای 13 آبان و شهدای اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: در بحث برخورد شورای عالی امنیت ملی با اغتشاشگران نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کارهای ساری وجاری خود را انجام میدهند.

وی افزود: دلیل هم همین دستگیری های متعددی است که چه در قالب افرادی که اسلحه وارد کشور میکنند، افرادی که دنبال عملیات هستند، دستگیری عامل دوم حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و سایر موارد نشان از انجام اقدامات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر نیروهای امنیتی با همکاری نیروهای بسیجی و نیروی انتظامی کارهای خود را انجام میدهند.

خسروی عنوان کرد: خواسته مردم بر اینکه مماشات نباید باشد حرف درست و بحقی است اما جریان فتنه، اسمش مشخص است؛ فتنه یعنی یک فضای غبارآلودی که تشخیص حق از باطل کار آسانی نیست.

وی اظهار کرد: حدود 50 روز میشود که در کشور شاهد اغتشاش هستیم و هرکس قرار بود این را ببیند باید میدید که امروز دست آشکار دشمن در جاهای مختلف که برنامه ریز قضایا در خارج از مرز هستند از آمریکا گرفته تا صهیونیست ها، اروپا و عربستان سعودی رو شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دست آشکار دشمن باید برای اکثریت مردم روشن شود که هر کس اهلش بوده این را متوجه شده است.

خسروی تاکید کرد: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری خیلی بر آن تاکید دارند و در دیدار روز گذشته با دانش آموزان به آن اشاره کردند را همه باید انجام دهند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر باید تبیین به لحاظ کمی و کیفی و در همه جا به ویژه مساجد، دانشگاه ها و دبیرستانها به عنوان یک اولویت مورد توجه و انجام باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که مشاهده میشود عده ای از افرادی که در دام اغتشاشها افتادند در رده سنی 13 تا 17 سال هستند و اینها باید روشنگری شود.

خسروی عنوان کرد: باید هر فردی به اندازه توان خودش در هر جایی که هست در بحث تبیین و شناخت دشمن اقدام کند که امروز اغتشاش از اعتراض جدا است.

وی افزود: اعتراض حق مردم است اما اغتشاش موج سواری است که دشمنان از یک حق مردم به عنوان اعتراض سوء استفاده میکنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از امام سجاد (ع) مبنی بر اینکه "دشمنان ما افرادی احمق هستند"، اظهار کرد: مردم باید به این مرحله برسند که شبکه اینترنشنال صعودی که میلیاردها دلار هزینه میکند فقط برای خراب کردن ذهن مردم ایران و برای اینکه مردم را در مقابل انقلاب قرار داده و جلوی رشد و پیشرفت ما را بگیرد، است و نمیتواند شرایط کشور ما را تحمل کند.

خسروی عنوان کرد: باید به محتوای شبکه های خارجی توجه و دقت کرد وقتی یک شبکه خارجی ادعا میکند در 54 استان ایران اغتشاش است باید فهمید که اینها همه دروغ است چراکه اینها حتی تعداد استانهای ایران را که 31 استان بوده نمیدانند یا آمریکایی که رئیس جمهورش تعداد ایالتهایش را نمیداند و اشتباه اعلام میکند، اینها دلسوز ما هستند، وهابی عربستان دلسوز ما است؟

وی با تاکید بر تبیین و شناخت دوست از دشمن، افزود: در این شرایط برخورد راحت تر خواهد بود و مردم باید صفهای خود را از دشمن جدا کنند و هر جا دیدند به بهانه اعتراض فضا به سمت اغتشاش میرود از اعتراض صرفنظر کنند ضمن اینکه راه اعتراض و رسیدگی به آن هم مشخص است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به وجود شبکه ای با عنوان مطالبات با همکاری دولت و صدا و سیما در رسانه ملی تاکید کرد و گفت: اینگونه مطالبات مردم هم شنیده شده روی هم انباشه نشده و رسیدگی میشود‌.

خسروی در مورد خواسته مردم مبنی بر اتمام مماشات، تصریح کرد: ما نمایندگان هم جزو همین مردم هستیم و این خواسته را داریم ضمن اینکه در جلسات و دیدارها با رئیس قوه قضائیه مسائل به سمع و نظر ایشان رسیده است.

انتهای پیام /