دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای از تمهیدات ویژه این شرکت برای افزایش ایمنی و آمادگی کامل ناوگان در آخرین سه شنبه سال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - چهارشنبه آخر سال جشن سنتی ایرانیان که چند دهه‌ای است فرم برگزاری آن دستخوش تغییراتی شده است و اثرات زیان‌باری بر محیط زیست گذاشته است، در آستانه این روز رویای هر دوستدار محیط زیستی برپایی سوری فارغ از آلودگی صدا و هوا است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه، آمار حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته کاهشی است اما بیشتر حوادث چهارشنبه سوری از ساعت 17 به بعد رخ می دهد که خطرات زیادی برای شهروندان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خشک‌شدن رودخانه‌ها و تاسیس سدها در 6 دهه گذشته بیش از 40 میلیون انسان را آواره کرده که این موضوع تبعات اجتماعی و روانی بسیاری را برای آواره شدگان به همراه داشته است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند که با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

میمون‌ها از مردم و ماشین‌ها نترسیدند و برخی از آن‌ها وسط راه ایستادند تا غذا بخورند.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: چهار نفر شکارچی متخلف که اقدام به تیراندازی به سمت حیوانات وحشی کردند، دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

فوران "کوه مراپی"، فعال‌ترین آتشفشان اندونزی، باعث شد چندین روستا را در این منطقه زیر خاکستر برود که به دنبال آن نیز مطابق اعلام مسئولان، گردشگری در این منطقه به دلیل وجود گاز سمی و جریان گدازه متوقف شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اختصاص سه شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عرضه نکردن بلیت‌های هواپیما را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش برف در نقاط مرتفع 12 استان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شهرداری تهران گفت: متروی تهران در ایام پایانی سال تا ساعت 24 به سرویس دهی می‌پردازد و سرفاصله قطارها از ساعت 22 تا 24 هر نیم ساعت یکبار در تمامی خطور خواهد بود.