دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

با رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، آئین‌نامه آموزشی در خصوص معادل‌سازی دروس دوره‌های کاردانی و کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باطل شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور بر اجرای برنامه ملی مسیر سبز ایران پاک در آستانه نوروز 1402 تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: در کل کشور کمتر از نیم درصد افراد مرتبط با حوادث اخیر مشمول عفو قرار نگرفتند و در برخی استان‌ها صد در صد این افراد شامل عفو شدند.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 956 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 12 بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان که می‌گوید تاکنون حادثه خاصی در زمینه حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در استان رخ نداده، ضمن اعلام کشفیات 120 هزار قطعه مواد محترقه طی روزهای اخیر به اصناف نیز هشدار داد که درصورت تخلف در این زمینه بازار شب عید را از دست خواهند داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه (25 اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور با ارسال بخشنامه‌ای خطاب به دادستان‌های کل کشور اعلام کرد: دادستان‌ها به‌منظور احیا و صیانت از جان، مال و حقوق مردم و برقراری امنیت، با مسئولین مرتبط همکاری و تمهیدات لازم را معمول کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 12 نفر از بیماران کووید19 در 24 ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 144 هزار و 993 رسید.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به ناپایداری هوا و هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران در 12 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پیدا شدن پوست یوزپلنگ به همراه اسلحه گمان‌زنی‌ها را به سمت شکار یوز توسط این فرد برد و از زمان اعلام این خبر عده‌ای از دوستداران محیط زیست گمانه‌زنی کردند که پوست کشف شده مربوط به مادر "آذر" و "توران" است!

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان گفت: 20 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان، برای توسعه اورژانس و ایجاد کلینیک تخصصی زخم در این بیمارستان در سال جاری تخصیص یافت.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: بیشترین خسارت سال های گذشته در چهارشنبه آخر سال ناشی از «بالن آرزوها» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قیمت آجیل مخلوط شب عید در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد که بر اساس آن، هر کیلوگرم آجیل شور 299 هزار تومان و آجیل شیرین 265 هزار تومان نرخگذاری شده است.