یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده وی را داشت، دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت متاسفانه هر سال در آستانه سال نو شاهد مواردی از مرگ و میر نوزادانی هستیم که مادران آنها اصرار دارند زایمان همزمان با ساعت تحویل سال نو اتفاق بیافتد.

وب‌گاه الف

اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به خطای نرم‌افزاری، متأسفانه پرداخت حقوق اسفند با کسوراتی همراه بوده و به دنبال پرداخت مابه التفاوت، در ساعات آینده هستیم.

وب‌گاه الف

جزئیات میزان حقوق و مزایای کارگران و کارکنان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی برای سال 1402 اعلام شد؛ اما این سوال وجود دارد که تفاوت حقوق یک کارگر مجرد با کارگر متاهل و حتی کارگر دارای فرزند چه میزان است؟

وب‌گاه فرارو

گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده وی را داشت، دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران قم از صدور هشدار نارنجی بارش باران توسط اداره کل هواشناسی استان خبر داد و گفت: مردم مطلقا کنار رودخانه‌های استان قم اتراق نکنند.

وب‌گاه الف

رئیس شورای شهر مشهد گفت: آقای دائمی دیگر نمی‌توانند در شورا حضور داشته باشند تا زمانی که توسط دادگاه تعیین تکلیف شوند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده وی را داشت، دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منزل، توصیه های لازم را به شهروندان ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت شهردار تهران گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در پی اعمال کسورات بیش از حد مقرری ماه‌های گذشته در فیش حقوقی اسفند ماه، آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت حقوق کسر شده در ساعات آینده هستند. در پایان ضمن پوزش مجدد از همکاران عزیز مطمئنیم با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد. شایان...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری 10 نفر از عوامل درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه الف

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از معلمان، اعلام کرد: با توجه به خطای نرم‌افزاری، متأسفانه پرداخت حقوق اسفند با کسوراتی همراه بوده که با همکاری و همگرایی خوب ارکان دولت، به دنبال جبران آن و پرداخت مابه التفاوت، در ساعات آینده هستیم.