یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری میزان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1402، سال جدید را سال «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری کردند.

وب‌گاه فرارو

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح 97 نفر دستگیر شده و 12 شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از جان باختن 6 نفر بر اثر تصادفات جاده ای از ابتدای طرح نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: در طول طرح نوروزی 2800 پلیس در استان آماده باش هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حقوق معلمان با تاخیر فراوان عصر امروز بالاخره واریز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسمومیت غذایی عبارت است از مجموعه اختلالاتی که در نتیجه خوردن غذاهای فاسد در بدن به وجود می آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه در مواقع ضروری، هنگام سفر در نشان دادن واکنش موثر به جراحت‌ها بسیار موثر است. اما در جعبه کمک‌های اولیه چه اقلامی باید داشته باشیم؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش علت نابسامانی در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان را خطای نرم‌افزاری دانست و با عذرخواهی از فرهنگیان تأکید کرد: با همکاری و همگرایی ارکان دولت اعم از سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران مسأله و پرداخت مابه‌التفاوت در ساعات آینده هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک داروخانه به دلیل عدم حضور مسئول فنی و آزاد فروشی دارو، به دستور وزیر بهداشت پلمپ شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت امروز در پی بازدید از اورژانس 115 مستقر در پیرامون حرم به طور سرزده از داروخانه های اطراف آن نیز بازدید کرد و در این بازدید دستور تعطیلی داروخانه ای متخلف صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: در ایام تعطیلات نوروز 1402، داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران و شهر تبریز به صورت شبانه روزی دایر هستند.

وب‌گاه فرارو

لحظه مرگ مهسا علاوه بر پیامد‌های سیاسی و اجتماعی‌اش، تاثیری عمیق را بر عرصه اقتصاد نیز بر جای گذاشت. چند ماه ناآرامی در خیابان‌ها، نبض اقتصاد کشور را به شدن پر التهاب کرده بود. منازعات سیاسی بر سر سفره‌های مردم و ریزترین حوزه‌های زندگی‌شان سایه افکنده بود. در برخی از شهرها، به مدت چند روز مغازه‌های بسته شده بودند؛ چرا که کف خیابان‌های صحنه را برای کاسبی‌کردن و معامله ناامن کرده بود.