جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیدا کردن جفت به معنی همسرگزینی برای امید نیست؛ ما با بلژیک مذاکره کردیم و به دنبال این هستیم که یک درنا ماده را با امید هم مسیر کنیم و از این طریق کریدور ایران را احیا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درحالی در لایحه بودجه سال 1402 بودجه پیشنهادی برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 7500 میلیارد تومان برآورد شده است که در لایحه بودجه 1401مبلغ پیشنهادی دولت برای اجرای این قانون 12 هزار میلیارد تومان بوده است که خبر از کاهش 37.5 درصدی بودجه اجرای جوانی جمعیت می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز یکشنبه مانند روز گذشته هوای تهران با شاخص 152 همچنان در شرایط ناسالم برای تمام گروه ها قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر، سعید بیگی در این نشست با اشاره بازدید‌های میدانی انجام شده از این محور گفت: نزدیک شدن به ایام نوروز و گسترش تعداد دستفروشان همینطور مطالبه شهروندان مهم‌ترین دلیل ساماندهی دستفروشان در این محدوده است تا حقوق شهروندی تضمین شود. وی با تاکید بر لزوم بررسی کارشناسانه و همه جانبه به موضوع دستفروشی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اوایل دی امسال گزارش ناپدید شدن دختر جوانی به بازپرس محمدتقی شعبانی گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: 16 هزار ساختمان نا ایمن در پایتخت وجود دارد که برخی از ساختمان های بلندمرتبه همچون متروپل هر لحظه امکان ریزش دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پزشک متخصص در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره توجه به دردهای قفسه سینه هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ صدای ترمز و کشیده شدن وسیله‌ای سنگین روی زمین به گوش می‌رسد و به دنبال آن صدای مهیب خرد شدن می‌آید. اگر در محله‌های پر رفت و آمد کار کنید و یا سکونت داشته باشید احتمالا این صدا را می‌شناسید؛ و به محض شنیدنش متوجه می‌شوید که به احتمال زیاد موتور سواری هنگام باز کردن راه خود از لا به لای موانع انسانی و یا غیر انسانی، با بار سنگین به زمین خورده است. مدتهاست...

وب‌گاه الف

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز از انجام مقدمات امضای پروتکل خواهرخواندگی و همکاری‌های فرهنگی بین اهواز و شهر هانجو در چین خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحقق میانگین 95 درصدی سواد در جامعه به برکت انقلاب اسلامی گفت: بی‌سوادی و کم‌سوادی یکی از مهم‌ترین دلایل بروز آسیب‌های اجتماعی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک زندانی در زندان رجایی‌شهر از رساله دکتری خود در نشستی با حضور مسئولین زندان و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دفاع کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و 991 نفر آسیب دیده سیلاب و بارندگی شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، هامون، زهک، نیکشهر، زاهدان، چابهار و راسک در چند روز اخیر توسط نیروهای هلال احمر این استان امدادرسانی شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه درباره تشدید برخورد بازدارنده با جعل عنوان و انتساب به مسئولین دستوراتی را صادر کرد‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی اظهار داشت: گیرنده متخلف تسهیلات ارزی در سال 94 یک شرکت تجاری با موضوع فعالیت‌های بازرگانی تأسیس و با سوء استفاده از اوراق هویتی یک خانم و جعل امضاء، وی را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت انتخاب می‌کند. وی افزود: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی در شهریور 95 تعداد 19 فقره حواله ارزی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به استیضاح مجازی وزیر بهداشت تن نمی‌دهیم، گفت: کارزار تبلیغاتی برای فشار و تهدید نمایندگان به هیچ وجه مورد قبول نیست.