چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه آئین گرامیداشت ثبت ملی «حلوا جوزی» بایگ تربت‌حیدریه با حضور دو معاون وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسؤولان محلی در شهرستان بایگ برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده باران در برخی نقاط، وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور و نفوذ جریانات شمالی به کشور و بارش پراکنده در استان‌های شمالی خبر داد.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 14 تهران از مناسب‌سازی 5 بوستان این منطقه به منظور ایجاد شرایط مطلوب و ایمن برای حضور خانواده‌ها همچنین تسهیل حضور توانیابان در فضاهای عمومی خبر داد.

خبرگزاری دانا

توله لاک پشت دو سر که در منطقه سریک آنتالیا در مزرعه پیدا شد نوسط دامپزشک ها تحت مراقبت هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: 83 دستگاه اجرایی و نهاد حاکمیتی به صورت برخط از قوه قضاییه 109وب سرویس دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص تسهیلات بی سابقه به سرمایه‌گذاران گردشگری خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع موجود برای ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از پیش پای این بخش برداریم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به تردد روزانه یک میلیون و 500 هزار نفر در خطوط مترو تهران، از آغاز عملیات اجرایی خط 10 به طول 44 کیلومتر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از محققان پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی از ساخت "کیت تشخیص نیاز به شیمی‌درمانی در مبتلایان به سرطان سینه" در بیماران مبتلا به این بیماری خبر داد.

وب‌گاه منیبان

فردا این استان ها بارانی می‌شود این خبر را بخوانید و متوجه شوید کدام استان ها فردا بارش باران دارد.

وب‌گاه فرارو

شهرت گز بلداجی با فعالیت بیش از 100 واحد تولید گز در شهر از شهرت گز اصفهان پیشی گرفته است، اما سوال اینجاست که چرا بیشتر مردم، گز را فقط مخصوص اصفهان می‌دانند و کمتر از بلداجی چهارمحال و بختیاری به عنوان پایتخت گز اطلاع دارند؟ این در حالی است که حتی فروشندگان اصفهانی هم گز بلداجی را خریداری می‌کنند تا به مسافران عرضه کنند. این استقبال سبب شده است که طی سال‌های اخیر بر تعداد کارگاه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن جوانی که با گریم پیرزن‌ها نقشه سرقت‌های سریالی از طلافروشی‌ها را اجرا می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 27 آذر ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما 13 درجه سانتیگراد خواهد بود و آلودگی هوای تهران نیز ادامه دارد.