چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 27 آذر ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان نیمه آفتابی و حداکثر دما 13 درجه سانتیگراد خواهد بود و آلودگی هوای تهران نیز ادامه دارد.

وب‌گاه منیبان

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی تمام معلمان مشمول صادر شده است.

وب‌گاه منیبان

2 قلاده پلنگ حین تغذیه از لاشه آهو در منطقه حفاظت شده سرخ آباد استان زنجان مشاهده و تصویرشان ثبت شد.

وب‌گاه منیبان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: این ماموریتی است که هم سازمان آموزش و پرورش استثنایی و هم سازمان بهزیستی به عهده دارند که باید این تکالیف را انجام دهند. کودکانی که در ردیف معلولان آموزش پذیر قرار می‌گیرند به ما معرفی می‌شوند تا ما خدمات آموزشی را به آنها ارائه دهیم.

خبرگزاری مهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع موجود برای ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در حوزه اجرای زیرساخت‌های حمل و نقل و بهره‌برداری را برداریم.

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه قبل از اینکه آلودگی وارد حوضچه آبگیر آب شیرین‌کن شود فعالیت آب شیرین کن متوقف شده بود و هیچ گونه آلودگی وارد مخازن نشده است، ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان باید به صورت نظام یافته به دانشگاهی «مسئولیت محور» برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تبدیل شود و اگر به این مرحله رسیدیم، تحول بنیادین هم به دنبال آن اتفاق خواهد افتاد.

وب‌گاه الف

مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد 1402 امروز شنبه 26 آذر ماه به پایان می‌رسد و بنا بر اعلام مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور این مهلت تمدید نخواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: او دوستم نبود ما سال‌ها با هم زندگی کردیم آن شب به خانه ما آمد و مشروب خوردیم، اما پس از یک ساعت از حالت طبیعی خارج شدم و هنوز هم نمی‌دانم که بر سر چه موضوعی باهم درگیر شدیم که من با چاقو ضربه‌ای به او زدم. حالا هم شرمنده پدر و مادرش هستم و از آن‌ها می‌خواهم مرا ببخشند و به جوانی‌ام رحم کنند.

خبرگزاری مهر

تبریز - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد زنجیره‌ای بیش از 10 خودروی در اتوبان پیامبراعظم (ص) تبریز و مصدومیت 9 نفر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

به نظر می‌رسد که توئیتر دیگر پیامک کد ورود را به شماره‌های ایران ارسال نمی‌کند و شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توئیتر حذف شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای شهر تهران معتقد است شهردار پایتخت از مسئولیتی که برای حل مسئله آلودگی هوای تهران داشته شانه خالی کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای مرحله سوم انحراف ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان را زمینه ساز آغاز عملیات احداث زیرگذر تقاطع دانست.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس گروه توان پزشکی، تجهیزات وسایل کمک توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: از سال 1396 تاکنون تعداد 81 هزار و 333 نفر از افراد دارای ضایعه نخاعی و بسترگرا از کمک هزینه لوازم بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.