چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس آخرین نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور از 25 آذر، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته‌های گذشته صفر بوده است و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی نیز از 2 به 1 شهر کاهش یافت. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از 95 به 93 شهر رسید و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 351 به 354 شهر افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: 26 آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای کمک‌رسانی به توزیع اقلام و مایحتاج مردم در زمان دفاع مقدس، روز ملی حمل و نقل نام‌گذاری شد و این روز را می‌توانیم فرصتی برای توجه بیشتر به حوزه حمل و نقل بدانیم. وی اظهار کرد: متأسفانه آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی در کشورمان بسیار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، ایرج حشمتی در خصوص ابهامات مربوط به آبگیری و بهره برداری از سد چمشیر، اظهار کرد: سد چمشیر یکی از سد‌های بزرگ کشور است که وزارت نیرو آن را با هدف بهبود اراضی زیر کشت در پایاب استان‌های خوزستان و بوشهر و نیز تولید الکتریسیته، روی رودخانه زهره احداث کرده است. این سد تاکنون حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیرمرد 84 ساله‌ای که همسر و فرزندخوانده خردسال خود را با چاقوی آشپزخانه به طرز فجیعی کشته بود، با پلیس تماس گرفت و اعتراف کرد.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

آیت‌الله العظمی سید محمدصادق روحانی از مراجع تقلید غروب روز جمعه - 25 آذرماه درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - یک متخصص ارتوپدی، یکی از شایعترین بیماری‌های مربوط به ارتوپدی را آرتروز زانو دانست و گفت: از عوامل دخیل در ایجاد زانو درد کهولت سن، بیماری‌های زمینه‌ای مانند قندخون، اختلالات تیروئیدی و بالاخص چاقی و اضافه وزن است.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در مورد جانمایی آرامستان جدید پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود 16 هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود 300 هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند

وب‌گاه فرارو

اواخر تابستان امسال مرد طلافروشی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گردنبند طلایش توسط یک پیرزن خبر داد و گفت: ساعتی قبل زنی سالخورده با مو‌های جوگندمی و عینک به مغازه آمد و از من خواست سینی طلاهایم را به او نشان دهم تا برای نوه‌اش هدیه‌ای بخرد، اما پس از دقایقی بدون خرید از مغازه خارج شد و زمانی که خواستم طلا‌ها را داخل ویترین بگذارم، متوجه شدم یکی از گردنبند‌ها به سرقت رفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هر سال با شروع فصل سرما و عواملی، چون بروز بیماری‌های تنفسی و آلودگی هوا میزان استقبال برای اهدای خون کاهش می‌یابد، در حالیکه نیاز به خون همیشگی است و لازم است که در روز‌های سرد سال نیازمندان به خون را فراموش نکنیم. گاهی در شرایط خاص مانند سرما، گرما و آلودگی هوا و حتی در 2 سال گذشته به خاطر شیوع کرونا، میزان اهدای خون کاهش یافت، بنابراین از یک...

وب‌گاه الف

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: افزایش تاثیر سوابق تحصیلی نتایج خوبی خواهد داشت چراکه داوطلب تنها در عرض یک روز، استرس بالایی متحمل نمی‌شود و میتواند اطمینان خاطر پیدا کند که اگر طی دوران تحصیل در دبیرستان، درست درس بخواند، نتیجه آن را در پذیرش دانشگاه تجربه خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 151 یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در برخی مناطق اصفهان، یزد، کرمان، نوار شمالی سمنان خراسان شمالی شمال خراسان رضوی استانهای سواحلی دریای خزر و شرق تهران بارش پراکنده رخ می دهد.