یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: در سه روز اخیر بارش برف، کولاک و آبگرفتکی معابر، 16 استان کشور را دربرگرفت که از این تعداد، استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به خدمات امدادی نیاز داشتند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بهره برداری از 2 خط معاینه فنی مکانیزه ویژه موتورسیکلت در هفته جاری خبر داد.‌

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 351 به 369 شهر افزایش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

موج جدید شیوع کرونا در چین سبب افزایش نگرانی‌ها شده است، سازمان بهداشت جهانی معتقد است همزمان با آغاز سال نو میلادی و افزایش ترددها، این موج جدید می‌تواند عامل انتقال ویروس به سایر کشورها شود.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 4 دی‌ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما 9 درجه سانتیگراد خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی گفت: مجموعه دستگاه قضایی نیروهای مسلح هیچ ارفاقی در خصوص اعمال قانون برای نظامیانی که مرتکب جرم می شوند اعمال نمی کند بلکه در بیشتر موارد مجازات این گروه سنگین تر از سایر کارکنان بخش های دولتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن ترومبوز و هموستاز ایران اعلام کرد: اولین و تنها داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis) از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A وارد کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

"امید" تک درنای سیبری پرنده‌ای که 15 سال است برای زمستان گذرانی به تنهایی از سیبری به ایران می‌آید، اما نگرانی سازمان محیط‌زیست این است که با تلف شدن این تک درنا، مسیر پروازی ایران هم از بین برود از این رو در صدد آوردن جفتی برای امید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (3 دی‌ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

افکار عمومی در سال‌های اخیر نسبت به حضور زنان در صندلی‌های شورای شهر، پارلمان تصمیم‌گیر شهری نیز حساس‌تر شده است. اصلاح‌طلبان شش‌زن را با خود در شورای‌شهر همراه کردند و اصولگرا‌ها در شورای پنجم، چهارزن.

خبرگزاری مهر

تصاویری از بارش شدید برف در استان زنجان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه فرارو

رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال 1400 با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه 3 جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به بارش باران، حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش و سنگین گزارش می شود.

خبرگزاری مهر

تصاویری از آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر شهری اهواز پس از بارندگی روز گذشته در این شهر را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات نیاز رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.