پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای روز شنبه 26 آذر ماه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که کمبودهای دارویی نسبت به ماه گذشته 50 درصد کاهش یافته، گفت: تا پایان آذرماه میزان کمبودها کاهش می‌یابد و پس از آن برنامه بلندمدتی برای ثبات وضع تامین دارو داریم.

خبرگزاری مهر

اهواز - اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خصوص پدیده مه رقیق و کاهش دید افقی در استان خوزستان صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سنجش با تشریح روند برگزاری کنکور 1402 گفت: نتایج کنکور دی ماه تا پایان امسال به صورت نمرات خام اعلام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان‌جنوبی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: تعهد اشتغال این استان در سال جاری 11 هزار و 30 نفر بوده است که تاکنون 10 هزار و 779 فرصت شغلی ثبت و راستی‌آزمایی شده است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود:...

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت و انباشت آلاینده‌ها در تهران خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زن میانسالی در منزل خود در محله مهرآباد تهران به قتل رسید.

خبرگزاری مهر

رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از صدور 100 مجوز باستان‌شناسی و اجرای 146 طرح پژوهشی طی یکسال گذشته توسط این پژوهشگاه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا گفت: تردد در آزادراه تهران شمال روان گزارش شده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.

وب‌گاه فرارو

مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت‌های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود: 70 سال پیش مساله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت‌های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد، جمعیت دنیا در سال 2100 به 18 میلیارد نفر می‌رسد، مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می‌افتد، بر همین اساس آن‌ها رشد جمعیت را تحت کنترل درآورده‌اند،...