چهارشنبه 18 مهر 1403

اختلال در سایت برای بلیت قطار تهران _ کربلا همچنان ادامه دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
اختلال در سایت برای بلیت قطار تهران _ کربلا همچنان ادامه دارد

با وجود آنکه اعلام شده بود آدرس سایت برای خرید بلیت تهران _ کربلا اشتباه بوده و آدرس جدید اعلام کردند، اما اختلال همچنان وجود دارد.

با وجود آنکه از ساعت 10 صبح فروش اینترنتی بلیت قطار تهران - کربلا و همچنین قطارهای فوق العاده به مسیر خرمشهر آغاز شده است، اما به گفته بسیاری از متقاضیان امکان خرید بلیت قطار وجود ندارد و بسیاری از زائران نمی دانند به کدام سایت یا بخش برای خرید بلیت مراجعه کنند.

حسینی یکی از متقاضیان خرید بلیت تهران _ کربلا گفت: با وجود آنکه اعلام شده بود از ساعت 10 فروش بلیت این مسیر شروع می شود اما در ابتدا آدرس سایت اعلام شده اشتباه بوده و بعد از پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که باید به آدرس سایت راه پرواز مراجعه کنیم نه متاسفانه در این سایت هم با ارور مواجه هستیم.

براساس این گزارش پیگیری های صورت گرفته حاکی از آن است که حجم تفاضا و ورود تعداد زیادی از کاربران باعث این اختلال شده و به زودی این مشکل برطرف می شود.

گفتنی است قطار تهران _ کربلا از روز سه شنبه حرکت می کند و مدت زمان سیر این قطار 28 ساعت است که به صورت ترکیبی اقدام به جابه جایی مسافران می کند و نرخ تعیین شده 960 هزار تومان تا یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

؟

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی