یک‌شنبه 18 شهریور 1403

ادارات این استان‌ها فردا تعطیل هستند

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ادارات این استان‌ها فردا تعطیل هستند

ادارات چندین استان با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

ادارات استان مرکزی 21 تیرماه تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی با اشاره به کاهش ساعت کار ادارات و بانک‌ها و بیمه‌های استان در روز چهارشنبه 20 تیر گفت: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

سیدمجتبی آل یاسین با اعلام این خبر افزود: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و موافقت استاندار، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، بانک‌ها و بیمه‌های استان باستثنای واحد‌های ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری بشند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه 21 تیرماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: همچنین ادارات، بانک‌ها و بیمه‌های استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک، فعال هستند، در روز چهارشنبه 20 تیر از ساعت 11 صبح تعطیل می‌شوند.

به گفته وی، آزمون کنکور و امتحانات دانشگاه‌های استان مطابق برنامه قبلی برقرار است. کلاس‌های کلیه موسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تعطیل خواهد بود. همچنین فعالیت تمامی معادن و کارگاه‌های عمرانی منشاء گرد و خاک تعطیل اعلام می‌شود و اداره کل محیط زیست و اداره کل صمت ملزم به نظارت بر این قبیل واحد‌ها هستند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می‌رود اصناف و مدیران بخش خصوصی در این زمینه همکاری لازم را با کارکنان خود داشته باشند، افزود: به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها و... در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری مورد تاکید است.

اداره‌های قم فردا تعطیل شد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم:

با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی روز پنج‌شنبه 21 تیر تعطیل اعلام می‌شود.

ادارات سیستان و بلوچستان امروز و فردا ساعت 11 تعطیل می‌شوند

عباسعلی ارجمندی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در این ایام و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی در بازه زمانی برگزاری کنکور، در روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه 20 و 21 تیرماه 1403 از ساعت شش صبح آغاز و با دو ساعت تعجیل رأس ساعت 11 تعطیل خواهند شد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌شود.

از میان اخبار

هشدار در ایران؛ شیوع بدترین نوع تب دنگی

آخرین وضعیت پرونده متهمان سرقت در بزرگراه صدر