شنبه 14 مهر 1403

ادامه بازداشت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ادامه بازداشت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه یورش به مناطق اشغالی، دیشب (یکشنبه شب) بار دیگر شهروندان فلسطینی را در منازلشان در کرانه باختری و شهر قدس بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "وفا"، نظامیان صهیونیست دیشب و بامداد امروز بار دیگر با یورش به مناطقی در کرانه باختری و قدس اشغالی شماری از شهروندان فلسطینی از جمله کودکان و اسرای آزاد شده را بازداشت کرده و با خود بردند.

بر اساس این گزارش، در این یورشها «عبدالله مصطفی برکات» (25 ساله)، «محمد سلیم حنون» (26 ساله) و «سمیر صبحی محمد مهداوی» (26 ساله) سه جوان فلسطینی در شهر «طولکرم» در شمال کرانه باختری را پس از یورش و تفتیش منازل آنها، بازداشت کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به منزل «ایاد ناصر» اسیر آزاد شده و از فرماندهان «جنبش حماس» در منطقه «شویکه» در طولکرم یورش برده و احضاریه‌ای را به خانواده او ارایه کردند. این نظامیان در شهر «الخلیل» نیز «امین عماد الصلیبی» دانش آموز و «خلیل ایاد زعاقیق» و «شریف ابو راس» نوجوان و «احمد سلامه» اسیر آزاد شده فلسطینی در شهرک «دورا» را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه نیز «راسم سلیمان غره» کودک فلسطینی را پس از زخمی کردن پای او با گلوله پلاستیکی در روستای «کفر مالک» شرقی در «رام الله» و چهار کودک را در اردوگاه «الجلزون» و «عمرو ابو قرع» جوان فلسطینی را در رام الله بازداشت کردند.

این بازداشت‌ها در شهر «نابلس» نیز ادامه داشت و سه جوان فلسطینی را در روستای «سالم» و نیز «یونس مزهر» اسیر آزاد شده را در اردوگاه «قلندیا» و «ایهاب نجیب» را در «باب الاسباط» در قدس اشغالی، بازداشت کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز اندکی پس از بازگشایی مجموعه "مسجدالاقصی" پس از دو ماه به روی مسلمانان فلسطینی، 8 تن از آنها را بازداشت کردند.

*س_برچسب‌ها_س*