یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه روز مهمی برای همه بازارها به ویژه بورس بود. پس از یک هفته پرهیاهو، بازار سهام به استقبال دومین هفته تابستان رفت و لباس سبز را برای ششمین روز پیاپی بر تن کرد؛ اما نتوانست ورود پول سهامداران حقیقی را ثبت کند. یکی از نکاتی که از دید فعالان بازار سهام دور نمانده، دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری است. به همین دلیل کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بورس متاثر از این اتفاق تا پایان هفته، احتیاط...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس در حالی هفته دوم تیرماه را آغاز کرد که دامنه‌نوسان بعد از حدود یک ماه محدودیت مثبت و منفی6 شد، از طرفی با کشیده‌شدن انتخابات به دور دوم ابهامات در بازار سرمایه باقی‌ماند. برخی از تحلیلگران احتمال یک هفته محتاط دیگر را در بورس می‌دهند و برخی نیز معتقدند بازار هفته متعادل اما رو به مثبتی را پیش‌رو خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نخستین روز از هفته، رشد نماگرهای سهامی ادامه‌دار بود و هر سه شاخص اصلی بازار در دامنه سبز کار خود را به اتمام رساندند. یکی از مهم‌ترین اتفاقات روز گذشته بورس تهران، افزایش دامنه‌نوسان بود که سبب شد بازار پس از قریب به 40روز از بند دامنه‌نوسان محدود 2درصدی رهایی یابد. در روز گذشته، دامنه‌نوسان سهام، از مثبت و منفی 2‌درصد به 6‌درصد و دامنه‌نوسان صندوق‌ها نیز به 10‌درصد افزایش پیدا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این مقاله قصد دارم به نشانه‌هایی از بحرانی که در حال به وجود آمدن و نشانه‌های آن آرام‌آرام درحال نمایان شدن است، اشاره کرده و دلایل خود را در این خصوص عنوان کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام نتایج نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد انتخابات به مرحله دوم کشیده شد. به این ترتیب مسعود پزشکیان با 10 میلیون و 415 هزار و 991 رای و سعید جلیلی با 9 میلیون و 473 هزار و 298 رای باید طی هفته جاری به رقابت انتخاباتی با یکدیگر ادامه دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وبگاه آمریکایی می‌گوید بستگان و برخی دوستان دیرینه رئیس جمهور آمریکا به همراه گروه کوچکی از مشاوران کاخ سفید بر تمامی تصمیمات او تسلط دارند.

وب‌گاه گسترش

شایعات و اخبار مربوط به دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس همچنان در رده‌ی مهمترین رویدادهای فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد. بیرانوند چندی پیش قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد و حالا در آستانه پیوستن به تیم رقیب قرار دارد. در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که این دروازه بان قصد دارد به باشگاه تراکتور بپیوندد اما حالا اخبار حکایت از آن دارد که ستاره ملی پوش به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرقیزستان خبر داد که رانش زمین و جاری شدن گل و لای در جنوب این کشور دستکم هفت کشته بر جای گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصولگرا در توئیتی نوشت: مشارکت نشان داد که بود و نبود کاندیدای اختصاصی اصلاح طلبان، تلاش فراگیر یا تحریم آنان تأثیری در رشد مشارکت ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از نقش آفرینی چین در احیای روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، بسیاری از حضور تازه نفس این بازیگر در حیاط خلوت آمریکا نوشتند، اما همزمان با آغاز جنگ در غزه و انفعال پکن در باب نقش این بازیگر تردیدهایی مطرح شد، بالاخص به واسطه محدودیت هایی که واشنگتن برای متوقف کردن چین در خاورمیانه تعریف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت قرقیزستان شنبه اعلام کرد که رانش زمین و جاری شدن گل و لای در جنوب این کشور دستکم هفت کشته بر جای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکسیوس فاش کرد که دولت رئیس جمهور آمریکا در حال کار بر روی فرمول جدیدی برای آتش بس در غزه است.