یک‌شنبه 8 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک سلسله حملات زنان انتحاری شنبه شب در ایالت «بورنو» در شمال شرق این کشور دستکم 18 کشته و 30 زخمی بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های نیجریه شنبه شب اعلام کردند که یک سلسله حملات زنان انتحاری در ایالت «بورنو» در شمال شرق این کشور دستکم 18 کشته و 30 زخمی بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هزاران نفر از اهالی پاکستان در کراچی در حمایت از ملت فلسطین و غزه به خیابان‌ها آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی مسیر ساده ای ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به افت قند خون به عنوان یکی از مشکلات شایع بیماران تزریق کننده انسولین، تاکید کرد: افت قند خون در بیماران دیابتی، خطری است که باید جدی گرفته شود و با تغذیه صحیح می‌توان از آن جلوگیری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو زورگیر 18 ساله در شمال تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از محققان تأثیر رژیم غذایی پدر بر سلامت کودک را بررسی و بر تأثیر رژیم غذایی پدر قبل از بارداری تمرکز کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماده بوتاکس حاوی سمی است که برای رفع موقت خطوط و چین و چروک‌های صورت تزریق می‌شود. این سم با برخی بیماری‌ها و عارضه‌ها سازگار نیست و می‌تواند آنها را تشدید کند یا عامل خطر برای سلامت فرد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متخصصان پیوسته می‌کوشند تاثیر مواد غذایی یا رژیم غذایی خاص را روی بیماری آلزایمر بررسی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خشم اغلب بر تعاملات روزمره ما تاثیر می‌گذارد. باورهای منجر به خشم غیرمنطقی و ناسالم می‌شوند. با همدلی، توجه و احترام به افراد مضطرب کمک کنید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروزه تعداد نوجوانانی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند بسیار زیاد است. آنها تا پاسی از شب با تلفن همراه و دیگر سرگرمی‌های دیجیتالی مشغول هستند و این عادت می‌توانند پیامدهای جدی برای سلامتی‌شان داشته باشد، از جمله افزایش احتمال ابتلای آنها به دیابت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر برنامه مدیریت بیماری‌های منتقله از ائدس مهاجم در وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی آمار مبتلایان به بیماری دانگ در کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

در عرصه فناوری، بازی همستر کمبت ادعا می‌کند که به یکی از سریع‌ترین رشدهای تاریخی در جذب کاربر دست یافته است: این بازی ادعا می‌کند در زمانی بسیار کوتاه، 150 میلیون کاربر را جذب کرده و به سومین اپلیکیشن سریع‌الرشد تاریخ تبدیل شده است. دستیابی به مرز 150 میلیون کاربر، دستاورد بزرگی محسوب می‌شود که تعداد اندکی از پلتفرم‌های موفق به آن رسیده‌اند. رکورد قبلی برای رسیدن به 150 میلیون کاربر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین B در بدن ساخته نمی‌شود و به همین دلیل باید آن را از غذاها جذب کنید. در این مطلب می‌خواهیم با مواد غذایی حاوی ویتامین B آشنا شویم و بدانیم میوه‌های دارای ویتامین B کدام هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروزه تعداد نوجوانانی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند بسیار زیاد است. آنها تا پاسی از شب با تلفن همراه و دیگر سرگرمی‌های دیجیتالی مشغول هستند و این عادت می‌توانند پیامدهای جدی برای سلامتی‌شان داشته باشد، از جمله افزایش احتمال ابتلای آنها به دیابت.

وب‌گاه عصر ایران

براساس قرارداد جدید ناسا، اسپیس ایکس وظیفه دارد با ساخت فضاپیمایی مخصوص، ایستگاه فضایی بین‌المللی را در سال 2031 از مدار زمین خارج کند.