شنبه 29 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ماجرای درگیری یک زن با یک طلبه در درمانگاهی در قم به به موضوعجنجالی این روزها بدل شده است؛ موضوعی که علاوه بر بازتاب گسترده داخلی و خارجی، حالا روایت‌های جدیدی از آن رو می‌شود که یکی از این دست روایت‌ها را روزنامه کیهان مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای زد و خورد شدید امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی را در ادامه ببینید. الیکا عبدالرزاقی از درگیری با همسرش امین زندگانی پرده برداشت و از کتک زدن شوهرش خبر داد. اقدامی که او وقتی انجام داده که امین زندگی با شوکر به زانوی او زده و او وضعیت عجیبی را تجربه کرده است. روایت این بازیگر را می‌بینید و می‌شنوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه کش‌وقوس بین ایران‌خودرو و سازمان ملی استاندارد حول موضوع ادامه یا توقف تولید پژو پارس، حالا مدیرعامل این خودروسازی در یک فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تاکید کرده که امیدی به ادامه تولید این خودرو نیست در ادامه کش‌وقوس بین ایران‌خودرو و سازمان ملی استاندارد حول موضوع ادامه یا توقف تولید پژو پارس، حالا مدیرعامل این خودروسازی در یک فایل صوتی که در شبکه‌های اجتماعی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: آغاز فعالیت مدارس این استان در روز سه‌شنبه 22 اسفندماه از ساعت 9 صبح است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: آغاز فعالیت مدارس این استان در روز سه‌شنبه 22 اسفندماه از ساعت 9 صبح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد معتاد که متهم است فردی را به خاطر پول مواد مخدر کشته است مدعی شد، روز حادثه همراه شخصی دیگر بوده و قتل کار او نیست. مرد معتاد که متهم است فردی را به خاطر پول مواد مخدر کشته است مدعی شد، روز حادثه همراه شخصی دیگر بوده و قتل کار او نیستمرد معتاد که پیشتر به قتل اعتراف کرده بود در جلسه محاکمه که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ادعا کرد با زنی غریبه ارتباط داشته و آن زن می‌تواند...

وب‌گاه الف

در ایام تعطیلات عید نوروز تعداد سفرهای جاده‌ای افزایش می‌یابد و متاسفانه تعداد تصادفات نیز افزایش می‌یابد. برای سلامتی خود و خانواده‌مان بهتر است تمام نکات ایمنی برای رانندگی در جاده را رعایت کنیم تا سفری خوش را برای خانواده خود رقم بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال حوزه سنجش و پذیرش دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش در واکنش به مطالب مطرح شده در خصوص عدم امکان شرکت در آزمون نهایی برای متقاضیان فاقد سابقه تحصیلی گفت: امکان شرکت در آزمون‌های نهایی برای تمامی متقاضیان فراهم شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از دستگیری هزار و 254 نفر در روز انتخابات به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از دستگیری هزار و 254 نفر در روز انتخابات به دلیل تخلفات انتخاباتی خبر داد به گزارش عرشه آنلاین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در روز برگزاری انتخابات هزار و 254 دستگیری در سراسر کشور به واسطه تخلفات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور یک کشتی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور یک کشتی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد