شنبه 29 اردیبهشت 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با خلیل الحیه معاون یحیی سنوار تازه‌ترین روند تحولات جنگ در غزه و کرانه باختری و مذاکرات آتش‌بس را بررسی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان صداوسیما به خبر مهاجرت محمدرضا احمدی از ایران واکنش نشان دادند مسئولان صداوسیما به خبر مهاجرت محمدرضا احمدی از ایران واکنش نشان دادند به گزارش عرشه آنلاین، مجری برنامه فوتبال برتر چند وقتی قرار است که در تلویزیون آفتابی نشود که این موضوع شایعاتی را در خصوص او راه انداخته است.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران النصر از شکست این تیم برابر العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بسیار عصبانی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر معظم انقلاب، به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در شرایطی به مصاف رقیب دیرینه خود خواهد رفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت از دست داده است و به نسبت ترکیب دیدار مقابل فولاد خوزستان حداقل یک تغییر در مرکز خط دفاع خود خواهد داشت. پرسپولیس در شرایطی به مصاف رقیب دیرینه خود خواهد رفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت از دست داده است و به نسبت ترکیب دیدار مقابل فولاد خوزستان حداقل یک تغییر در مرکز خط...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر معظم انقلاب، به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس مصوبه جدید دولت و در راستای افزایش قدرت خرید گروه‌های مختلف مردم از جمله کارمندان دولت و بخش خصوصی، به‌زودی طرح پیش‌خرید لوازم مصرفی از طریق سیستم اعتبارسنجی تا سقف 100میلیون تومان اجرا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی‌پور شب گذشته با حضور در کنسرت روزبه بمانی، مورد استقبال ویژه این هنرمند و مردم داخل سالن قرار گرفت. عادل فردوسی‌پور شب گذشته با حضور در کنسرت روزبه بمانی، مورد استقبال ویژه این هنرمند و مردم داخل سالن قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 22 دوشنبه 21 اسفند 1402، یک قطار در محدوده ایستگاه‌های سرسبز تا علم و صنعت دچار نقص فنی شد که پس از بروز این اتفاق، مسافران قطار به طور ایمن تخلیه و به سمت ایستگاه علم و صنعت هدایت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طرح جدید دولت برای همه افراد بالای 18 سال بسته به اعتبار افراد در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان برای تامین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت. در طرح جدید دولت برای همه افراد بالای 18 سال بسته به اعتبار افراد در سیستم بانکی در سامانه اعتبارسنجی، تسهیلات در طبقات مختلف تا سقف 100 میلیون تومان برای تامین لوازم مصرفی تخصیص خواهد یافت. به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اختلاف‌نظر واشنگتن و تل‌آویو بر سر حمله به رفح در جنوب نوار غزه، یک رسانه آمریکایی فاش کرد که رئیس‌جمهور این کشور در حال بررسی مشروط کردن کمک‌های نظامی به اسرائیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید امیر شوشتری اظهار کرد: مدارس نوبت عصر سه شنبه که تقارن با مراسم چهارشنبه سوری دارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و سلامت دانش آموزان با 2 ساعت تعجیل زودتر به پایان خواهد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت بیت کوین ریزشی است و به 71,943 (هفتاد و یک هزار و نهصد و چهل و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.55 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیای متغیر امروز، دسترسی به آموزش‌های تخصصی و کیفیت بالا از طریق اینترنت، نه تنها یک نیاز، بلکه یک ضرورت به شمار می‌رود. هلواکادمی، با ارائه‌ی پلتفرمی جامع و متنوع، پاسخگوی این نیاز است و به کاربران خود امکان می‌دهد تا دانش و مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف، از حسابداری گرفته تا برنامه‌نویسی و هوش مصنوعی، ارتقاء دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اپوزیسیون اسرائیل در انتقاد از نخست‌وزیر این رژیم او را بنیانگذار «فرهنگ دروغ» دانست و تاکید کرد که به میزان کافی سرباز اسرائیلی برای درگیری‌های شمال نداریم و اگر دولت حریدی‌ها را به خدمت نگیرد، حق دادن دستورات دیگری را به نیروهای ذخیره ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در جریان معاملات بازار روند صعودی را در پیش گرفت و به 36,750,000 (سی و شش میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.54 درصدی داشته است.