چهارشنبه 18 مهر 1403

اردوهای جهادی سلامت و فرهنگی در مناطق محروم شهرستان جهرم برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اردوهای جهادی سلامت و فرهنگی در مناطق محروم شهرستان جهرم برگزار شد

شیراز - ایرنا - اردوهای جهادی سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی و کانون بسیج فرهنگیان جهرم فارس با توزیع 280 بسته بهداشتی در بین دانش‌آموزان روستاهای تشک، موردک و گچ‌برو، رشیدآباد و بیدکوه، با هدف ترویج فرهنگ سلامت برگزار شد.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: اردوهای جهادی سلامت با هدف بالابردن سطح سلامت و همچنین رسیدگی بهداشتی به مناطق کم‌برخوردار برگزار می‌شود.

سرگرد پاسدار محمد خادم پیر اظهار داشت: در این اردوی سلامت محور تعداد 80 بسته به ارزش هشت میلیون ریال، بین دانش آموزان روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

وی گفت: بسته های بهداشتی شامل، ماسک، دستکش یکبار مصرف، الکل، شامپو، صابون، خمیر دندان و... است که نحوه استفاده صحیح از آنها نیز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

خادم پیر افزود: همچنین در برنامه اهدای نذر خون که به مناسبت هفته بسیج با همکاری قسمت تعلیم و تربیت سپاه و سازمان انتقال خون جهرم، برگزار شد، 330 واحد خون معادل 148 هزار و 500 سی سی خون، با حضور کارکنان و بسیجیان شهرستان جهرم، به بیماران نیازمند اهدا شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم نیز به ایرنا گفت: 200 بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی، الکل و مایع دستشویی، به ارزش هشت میلیون ریال، بین دانش‌آموزان روستاهای کم برخوردار رشیدآباد، سه چاه، موردک و بیدکوه توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قناعتیان با اشاره به برگزاری کلاس‌های دیگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، به همت یکی از مربیان بهداشت عضو کانون بسیج فرهنگیان جهرم، گفت: این برنامه با هدف آموزش بیشتر دانش‌آموزان و خانواده های آنها در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، برگزار شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم اظهار داشت: هزینه اجرای این برنامه توسط خیرین نیک‌اندیش و قسمتی از آن نیز از صندوق نیکوکاری مهر و رحمت آن کانون تأمین شده است.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جهرم قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*