شنبه 21 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کمتر از 100 روز دیگر به آغاز مسابقات جام جهانی 2022 به میزبانی قطر باقی مانده به همین خاطر رده بندی 32 تیم حاضر در این رقابت ها طبق اعلام فیفا مشخص شد. تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت اسکوچیچ در آخرین رده بندی فیفا در جایگاه 23 جهان ایستاد. تیم ملی ایران در این رده بندی در میان 32 تیم حاضر در جام جهانی در رده 19 دنیا قرار گرفت. شاگردان اسکوچیچ در...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اخیرا برخی رسانه های غربی و رسانه‌های فارسی زبان معاند از توقیف یک فروند هواپیمای ونزوئلایی به همراه تعدادی خدمه ونزوئلایی و ایرانی در آرژانتین خبر دادند، اتفاقی که برخی معتقدند با هماهنگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس صورت گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگران دفاع راست است و از مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن جدید برای این منطقه کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

در شبی که بارسلونا برابر رایو وایه‌کانو بدون گل متوقف شد، 4 بازیکن ناامید کننده کار کردند.

وب‌گاه فرارو

رسانه یونانی نوشت: کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن آ. اک به دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران انتقاد کردند و به نظر می‌رسد این انتقاد عواقب سختی برای آن‌ها خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان رئال مادرید شانس اول کسب جایزه توپ طلای 2022 شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رسانه یونانی در گزارشی از گره خوردن سرنوشت دو بازیکن ایرانی آ. اک به بازی دوستانه با اروگوئه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا برخی رسانه‌های غربی و رسانه‌های فارسی زبان معاند از توقیف یک فروند هواپیمای ونزوئلایی به همراه تعدادی خدمه ونزوئلایی و ایرانی در آرژانتین خبر دادند، اتفاقی که برخی معتقدند با هماهنگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی با قهرمانی تیم کره به پایان رسید که ایران با ثبت اولین‌ها همراه با ستارگان خود در جهان مورد تحسین قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی صنعت نفت اعلام کرد که این تیم با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده و آنها به زودی راهی آبادان می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مینا بونینو، همسر فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای رئال، انتظار داشت این بازیکن در فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا قرار داشته باشد ولی چنین نشد.