یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

از پیکان هم سه امتیاز می‌خواهیم / کاظمیان: در فصل تثبیت هستیم، فشار نیاورید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از پیکان هم سه امتیاز می‌خواهیم / کاظمیان: در فصل تثبیت هستیم، فشار نیاورید

وینگر کرمانی مس می گوید هدف گذاری شان بقا در لیگ برتر بعد از سال ها دوری است.

به گزارش "ورزش سه"، امین کاظمیان هافبک مس کرمان در خصوص برد این تیم در برابر نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر را موفق شدیم نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم، این اتفاق برای روحیه تیم خیلی خوب است و می‌تواند در ادامه راه کمک حال ما باشد. خوشحالیم که توانستیم دل هواداران مس و مردم کرمان را شاد کنیم. بازی بسیار خوبی بود، تمام دستورات فنی مربیان را در زمین پیاده کردیم و توانستیم در از همان ابتدا، بازی را در اختیار بگیریم و به گل برسیم. بعد از به ثمر رساندن گل اول، بازی را کنترل کردیم و در اکثر دقایق حاکم میدان بودیم، در ادامه هم گل دوم را وارد دروازه حریف کردیم.

او ادامه داد: فضای صمیمی و دوستانه‌ای در تیم مس حاکم است. برای من و دیگر بازیکنان تفاوتی ندارد که چه کسی گل می‌زند، فقط پیروزی تیم مهم است و اینکه همواره روند رو به پیشرفت داشته باشیم. تمام بازیکنان فارغ از نام گلزن، در پیروزی‌های تیم سهم دارند و امیدوارم در پایان فصل به هدفی که کادرفنی و باشگاه ترسیم کرده است، برسیم.

این بازیکن در رابطه با هدف مس کرمان در فصل جاری عنوان کرد: بعد از هشت سال دوری بالاترین سطح فوتبال ایران، این فصل اول حضور مس در لیگ برتر است به همین دلیل کار سختی پیش رو داریم. هدف‌گذاری کادرفنی و مربیان در این فصل نگه داشتن تیم در لیگ است. امیدوارم بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم و تیم مس را در لیگ نگه‌داریم تا در فصول آینده به رده‌های بالاتر جدول فکر کنیم.

این بازیکن درباره جام حذفی و هدف مس از حضور در این رقابت‌ها، عنوان کرد: تمام تمرکز ما معطوف به بازی‌های لیگ برتر است، اما به نظرم در جام حذفی می‌توانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بررسی کنیم تا در ادامه لیگ به ما کمک کند.

کاظمیان در پایان افزود: این هفته با تیم خوب پیکان بازی داریم. آنها بسیار جوان و جنگنده هستند، اما ما برای این بازی و کسب هر سه امتیاز آن برنامه ویژه‌ای داریم. با این پیروزی می‌توانیم جایگاه پیکان در جدول را مال کنیم و به روند رو به پیشرفت خود ادامه دهیم. انشالله با سه امتیاز از تهران بازگردیم و به وضعیت تیم در جدول را بهبود ببخشیم اما اتفاقات و نتیجه یک بازی فوتبال غیر قابل پیش بینی است‌. امیدوارم هواداران شرایط تیم را درک کنند و بدون هیچ گونه فشاری با کسب نتایج خوب بتوانیم آنها را سرافراز کنیم.