یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، خطاب به تیم اقتصادی دولت، عنوان کرد: مردم عزیز و صبور ایران به دولت انقلابی آقای رئیسی امید بسته اند تا بتواند نا بسامانی های موجود را سامان دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم اسفراین در مجلس با بیان اینکه برخی وزرای دولت، همان مسیر گفتار درمانی دولت گذشته را در پیش گرفته اند و آثاری از عملکرد و برنامه هایشان پیدا نیست، گفت: در صورت عدم اثر بخشی برنامه‌های وزرای دولت در وضعیت اقتصادی، نمایندگان مجلس به وزرا فرصت زیادی نمی‌دهند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: مردم عزیز و صبور ایران به دولت انقلابی آقای رئیسی امید بسته اند تا بتواند نابسامانی های موجود را سامان دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما با همان مردمی که شهید سلیمانی همواره ارتباط داشت و مأنوس بود، ارتباط داریم و باید تکلیف خود را در قبال شهید سلیمانی با خدمت به مردم انجام دهیم و الگوی سردار دلها خروجی و نتیجه مکتب دینی ما است.

خبرگزاری دانا

پوشش ضعیف و سرعت پایین اینترنت در بسیاری از مناطق روستایی شهرستان راز و جرگلان موجب بروز تنش‌های اجتماعی میان اهالی روستانشین با یکدیگر و حتی مهاجرت عده‌ای شده است.

خبرگزاری دانا

علی دارابی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سراسر استان خراسان شمالی 10 هزار بسته معیشتی در 8 شهرستان استان میان نیازمندان توزیع می شود.

خبرگزاری دانا

پیش از ظهر امروز پیکر مطهر دو شهید تازه شناسایی شده با حضور پرشور مردم و مسئولان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی تشیع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از والدین گرانقدر شهدای دوران دفاع مقدس آسمانی شدند و هویت پیکر مطهر شهدای عزیزمان نیز در ایام فاطمیه سلام الله علیها شناسایی شد.

خبرگزاری دانا

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به اهمیت تزریق واکسن در کاهش روند ابتلا به کرونا و فوتی ها گفت: در استان خراسان شمالی، به دنبال اعمال سیاست های ایجابی برای افرادی که از تزریق واکسن امتناع می کنند، هستیم.

خبرگزاری دانا

سید جواد پورنقی، در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه وضعیت بیماری کرونا در استان تحت کنترل است، گفت: تاکنون گزارشی در خصوص بیماری امیکرون در استان اعلام نشده است.

خبرگزاری دانا

سعید صادقی گفت: با اجرای طرح ملی پخش سیلاب در شهرستان جاجرم، سالانه حدود 23 میلیون متر مکعب از هرز آب های این شهرستان به آبخوان دشت جاجرم هدایت می شوند که این امر موجب بالا آمدن سطح آب زیرزمینی و شیرین شدن آب این دشت شده است.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته منطقه سرگز در استان هرمزگان با زلزله 4.1 ریشتری و قلعه قاضی این استان با زمین‌لرزه‌هایی به بزرگای 2.7 و 2.9 و 3.2 ریشتر لرزید و آبگرم استان قزوین نیز زلزله‌ای به بزرگای 3.2 ریشتر را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی گفت: یک قلاده یوزپلنگ ایرانی به همراه توله‌اش در حاشیه پناهگاه حیات وحش میاندشت رویت شد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار خراسان شمالی، نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی را محلی برای جست و جوی راه حل مشکلات مختلف کشور به ویژه استان های کمتر توسعه یافته دانست.