یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

یلدا آقاسیان، 13 ساله اهل شهرستان شیروان است که در رقابت های جهانی چُرتکِه 2021 با حضور 17 کشور جهان موفق به کسب جایگاه نخست و قهرمانی جهان شد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته در تبریز استان آذربایجان شرقی زلزله 4.4 ریشتری به ثبت رسید ضمن آنکه رودهن استان تهران نیز زلزله 3.6 ریشتری را تجربه کرد.

وب‌گاه تابناک

بر اساس آمار‌های کرونایی در استان‌های مختلف، در هفته اخیر علاوه بر اینکه شمار بیماران شناسایی شده مبتلا به کووید 19 افزایش یافته، شمار بیمارانی که نیازمند بستری بودند هم افزایش یافته است، به گونه‌ای که 24 استان کشورمان با افزایش شمار بیماران بستری مواجه بوده‌اند و این افزایش در 9 استان کشورمان، چشمگیر و بارز بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بزرگترین زلزله در 23 آبان امسال با قدرت 6.3 ریشتر در فین هرمزگان رخ داده و بیشترین زمین‌لرزه در اردیبهشت با ثبت 960 مورد بوده است.

خبرگزاری دانا

بعد از 43 سال هنوز هم حرف های ناگفته بسیاری از جنایت های رژیم پهلوی وجود دارد و با کمی مطالعه می توان اسناد این جنایات را در جای جای کشور مشاهده کرد.

خبرگزاری دانا

فیض الله برزگر گفت: براساس آماری که در سامانه ماسک ارائه شده است، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان شیروان نارنجی و در سایر شهرستان ها وضعیت قرمز را دارد و این می تواند زنگ خطری برای راه اندازی پیک ششم کرونا در خراسان شمالی باشد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلامی رفیعی با اشاره به اینکه تکلیف ما در گام دوم انقلاب در بیانیه رهبری مشخص شده است، گفت: در این بیانیه، مقام معظم رهبری، به جنایت ها و کم کاری هایی رژیم پهلوی در عرصه های مختلف سازندگی، علم و فناوری، دیده نشدن مردم اشاره کرده است.

خبرگزاری دانا

وزرات بهداشت با هدف پیشگیری از روند افزایشی ابتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسینه شدن را از مهمترین عوامل موثر اعلام کرده است؛ اما گروهی از افراد همچنان از دریافت واکسن خودداری می کنند؛ در حالی که ثابت شده که با افزایش روند واکسیناسیون، فوتی‌ها کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

هیات داوران دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» طی بیانیه‌ای برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره از جایزه را معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

هیأت داوران دهمین دوره جایزه ادبی یوسف، با انتشار بیانیه‌ای، برگزیدگان این دوره را معرفی کرد.

خبرگزاری میزان

چهارمین دوره اردوی آمادگی تیم ملی جودو نوجوانان (پسران) از امروز در لرستان آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

چهارمین مرحله اردوی تیم ملی جودو نوجوانان از امروز در استان لرستان آغاز شد.

خبرگزاری مهر

اردوی آماده سازی تیم ملی جودو نوجوانان به میزبانی استان لرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت توسعه سواحل مکران گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری متعدد در مناطق ساحلی مکران، زمینه را برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در این مناطق فراهم نموده و کمک شایانی در توسعه اقتصادی و اجتماعی این مناطق فراهم می‌کند.