یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی چهره‌های جدید و جویای نامی را به کشتی کشورمان معرفی کرد که تا به طور حتم در سال‌های آینده اسامی آنان را بیشتر خواهیم شنید.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - تازه ترین به روزرسانی سامانه ماسک وزارت بهداشت نشان می‌دهد که آبی همچنان رنگ کرونایی بیشتر شهرستان‌های کشور است، هر چند سمنان و گرمسار از آبی به زرد تغییر رنگ داده‌اند و افزایش ابتلا به اومیکرون بر ثبات رنگ آبی کرونایی در کشورمان سایه انداخته است.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگای 4 را تجربه کرد و نوشهر استان مازندران با زلزله‌ای به بزرگای 3.2 و جزیره خارک استان بوشهر نیز با زلزله‌ای به بزرگای 3.7 لرزیدند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم های شیرازی درهفته یازدهم رقابت های فوتسال برتر بانوان یک مساوی و یک بُرد بدون انجام بازی کسب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از شوک‌ها، تا حدی قابل‌تحمل هستند و مردم به خاطر عظمت کشور، آب‌وخاک و دین خود این فشارها را تحمل می‌کنند اما گاهی شوک‌ها به‌قدری سنگین هستند که برای مردم قابل‌تحمل نیستد و طبیعتاً پیامد سیاسی / امنیتی را به دنبال دارد

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیشترین درخواست ایثارگران در هفت استان کشور که بیش از 30 درصد درخواست‌ها را شامل می‌شود، موضوع اشتغال است.

خبرگزاری دانا

حمیدنامور با اعلام اینکه اجرای پروژه بررسی کارآیی سموم برای بیماری های مهم گیاهی در کشور به استان خراسان شمالی واگذار شد، گفت: هدف از اجرای این طرح، شناسایی سموم مناسب، استفاده از آنها در زمان مناسب به منظور کاهش مراحل سمپاشی برای گیاهان مورد نظر است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - پروژه "تشخیص و هشدار سریع آتش سوزی پارک ملی گلستان با استفاده از فناوری‌های نوین" که عملیات اجرا و نصب آن چند سال پیش آغاز شد هنوز به علت نواقص موجود به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

خبرگزاری دانا

موسی علی نیا با اشاره به اینکه طرح ملی سواد دیجیتال در برخی از مدارس ابتدایی شهرستان بجنورد اجرایی می شود، گفت: براین اساس از شهرستان بجنورد دو معلم به عنوان نمایندگان خراسان شمالی و مدرس کشوری این طرح انتخاب شدند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری دانا

قاسم قاسمی از ثبت نام بیش از 24 هزار نفر در فراخوان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: بیشترین ثبت نام مربوط به شهر بجنورد با 10685 نفر و کمترین ثبت نام مربوط به شهر تیتکانلو با 58 نفر است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر 48 نماینده به وزیر دفاع درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری را قرائت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها، در حکمی احمد صادقی نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها را به عنوان رئیس دبیرخانه شورای عالی استان ها منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

روز نخست رقابت‌های جودوی جام سردار دل‌ها با معرفی نفرات برتر چهار وزن مسابقات به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - کارشناس طبیعی پارک ملی گلستان گفت: مقدمات طرح بررسی تراکم و پراکندگی گونه‌های شاخص گوشتخواران با محوریت پلنگ و تهیه نقشه پراکنش در این ذخیره‌گاه زیست‌کره انجام شده و عملیات اجرایی آن با روش‌های علمی به‌زودی آغاز می‌شود.