یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

هاشم شیرازیان با اشاره به اینکه دوازدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با همراهی و همدلی ستاد فهمای استان از روز گذشته در استان آغاز شده است، گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا و روز مادر یک هزار و 200 بسته گوشت بین خانواده های نیازمند در شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجات جدید 17 شهرداری از سوی وزیر کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام براتی زاده گفت: چنانچه برای ما حرز شود که یک مدیر و یا مسؤول چه در دستگاه قضایی و چه در نهادهای اجرایی استان در انجام وظایف و تکالیف قانونی خود قصور کرده باشد، در هر منصب و جایگاهی که باشد، تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم شیروان در مجلس تاکید کرد: وضعیت تامین نهاده های دامی در استان خراسان شمالی مساعد نبوده و علیرغم دریافت وام در شرکتهای مدنظر نهاده موجود نمی باشد.

خبرگزاری دانا

علی زاهدی‌نیا گفت: نام های فاطمه، زهرا، رستا، آوا و آسنا به ترتیب با فراوانی های 162، 112، 103، 81 و 77 در جایگاه اول تا پنجم جدول فراوانی اسامی منتخب دختران خراسان شمالی قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته جزیره خارک 8 زلزله از بزرگای 2.6 تا 4.8 را تجربه کرد، ضمن آنکه در آران و بیدگل استان اصفهان زلزله 4.9 و چرام استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله 4.4 را تجربه کردند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت موارد ابتلا به اومیکرون در هر 36 تا 72 ساعت 2 برابر می‌شود که این امر نشان می‌دهد این سویه جدید از «مزیت رشد قابل توجهی» نسبت به نوع دلتا که اکنون گونه غالب بوده، برخوردار است.

خبرگزاری ایسنا

تیم فوتبال "ایمان سبز شیراز" یک گام دیگر از صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور دور شد.

وب‌گاه الف

آیین‌نامه اجرایی مربوط به فهرست خدمات آموزشی، پژوهشی و ورزشی معاف از مالیات و عوارض از سوی معاون اول رییس‌جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین‌نامه اجرایی مربوط به فهرست خدمات آموزشی، پژوهشی و ورزشی معاف از مالیات و عوارض از سوی معاون اول رییس‌جمهور ابلاغ شد.

خبرگزاری دانا

بیابان‌زایی معضل بسیاری از کشورهای جهان است؛ براساس آخرین آمار سال جاری، هفده استان کشور به عنوان مناطق بیابانی توسط دفتر بیابان‌زدایی ایران شناخته شده که حدود 70 درصد جمعیت ایران در این نواحی زندگی می‌کنند.

خبرگزاری دانا

محسن رعنایی با اشاره به اینکه تنها مرکز مجاز درمان ناباروری استان را بیمارستان بنت الهدی است، گفت: بیمه شدگان استان اگر دارای اسناد درمانی خدمات ناباروری از این مراکز در استان و سایر استانها باشند، با ارائه به اداره کل بیمه سلامت استان مبلغ به بیمه شده پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سرباز کردن دوباره زخم کهنه افزایش تصادفات درون و برون شهری در کشور، طی ماه جاری این نکته را به طور جدی گوشزد کرد که اگر این زخم به طور جدی و ریشه‌ای درمان نشود، عفونت آن همچنان جان سرمایه‌های انسانی این کشور را خواهد گرفت.