یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

استاندار خراسان شمالی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و جمعی از مسئولین استان خراسان شمالی، صبح امروز از پروژه های عمرانی سپاه شهرستان بجنورد بازدید کردید.

خبرگزاری دانا

ورزشکار اسفراینی که در سال 93 به طور اتفاقی با شخصیت سردار سلیمانی در عراق آشنا می شود حالا با تاسی از رفتار وی مدال های مسابقات جهانی خود را شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهدای شهرستان تقدیم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرده است که با توجه به اینکه سویه اومیکرون در کشور به سرعت در حال افزایش است، باید هوشیار باشیم که خبرهای خوب کاهش آمار کرونا باعث عادی انگاری شیوه نامه های بهداشتی نشود.

خبرگزاری دانا

تازه ترین نقشه رنگبندی وضعیت شهرها از نظر شیوع کرونا منتشر شد.

خبرگزاری دانا

دانیا علیزاده یکی از همین عشایر دامدار کرمانج است که هرساله از روستا‌های قوچان کوچ کرده و در 50کیلومتری شهر مراوه تپه؛ به همراه خانواده خود روزگار می‌گذراند. با وجود سختی‌های زندگی عشایری؛ بیماری‌های مختلفی، چون دیابت و فشار خون تاب زندگی را برایش سخت کرده و مشکلات بیماران دیالیزی گریبان‌گیر اوست. تأسیس بیمارستان علوی که به همت بنیاد مستضعفین در شهر مراوه تپه ایجاد شده مرهمی بر درد‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته 98 همه‌گیری کرونا در کشور، همچنان روند کلی بستری و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری در استان‌ها نزولی یا ایستا بوده و در برخی استان‌ها میزان فوتی‌ها به سمت صفر حرکت کرده است.

خبرگزاری ایسنا

در هفته نود و هشتم همه‌گیری کرونا در کشور، همچنان روند کلی بستری و مرگ‌ومیر ناشی از بیماری در استان‌ها نزولی یا ایستا بوده و در برخی استان‌ها میزان فوتی‌ها به سمت صفر حرکت کرده است. با این حال شاهد صعودهایی در آمار مرگ‌های کرونایی برخی استان‌ها نیز هستیم.

خبرگزاری تسنیم

در 16 دی ماه 1400 مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) همزمان با تشییع پیکر مطهر 250 شهید گمنام در 24 شهر و استان، پیکر مطهر 36 شهید تازه شناسایی شده نیز تشییع و تدفین خواهند شد.

خبرگزاری دانا

رضا فیض آبادی گفت: تامین زمین و آماده سازی زیرساخت های خدماتی برای پارک های علم و فناوری با فقدان قانون مواجه است که این امر، دست پارک ها را در ارائه خدمات به فناوران را با محدودیت کرده است.

خبرگزاری دانا

مهدی مودی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مسئولیت تربیت و فرهنگ دانش آموزان را برعهده دارد گفت: در این رابطه برنامه هایی از جمله طرح هر مدرسه یک شهید شاخص را در 2 هزار و 20 مدرسه اجرا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

اردوی جهادی بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی با همکاری سازمان تامین اجتماعی در روستای «برزنه گرمه» استان خراسان شمالی برگزار شد. در این اردوی جهادی، برخی از خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی به مردم این منطقه محروم ارائه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدیعقوب باقری نماینده استان چهارمحال و بختیاری به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

محمدیعقوب باقری نماینده استان چهارمحال و بختیاری به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

عصر امروز در محل وزارت کشور 6 منشی نخستین سال ششمین دوره شورای عالی استان ها انتخاب شدند.

خبرگزاری مهر

بجنورد - دبیر انجمن کوراش از برگزاری 3 رویداد بین المللی این رشته در سال 2022 به میزبانی ایران خبر داد و گفت: 2 رویداد در خراسان شمالی و یک رویداد در جزیره کیش برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «درمان معنوی» اثر هوشنگ جاوید در انتشارات خاموش به راه های درمان توسط روایات می پردازد.