یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

علی دارابی از آبگیری استخر دو منظوره هشت هزار متر مکعبی شهرستان مانه و سملقان خبر داد و گفت: این استخر از محل اعتبارات جهش تولید ایجاد شده که با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان در هفته بسیج آبگیری و افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سردار سعید مطهری زاده گفت: در خراسان شمالی طی هفت ماهه امسال تعداد تصادفات برون شهری تا 13درصد و تعداد تصادفات درون شهری نیز تا 9 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که برای سومین روز متوالی دوباره روند نرخ ابتلای روزانه صعودی شده کارشناسان براین باورند که برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های پیک بعدی بهترین راهکار مشارکت حداکثری در طرح ملی واکسیناسیون است.

خبرگزاری دانا

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی چهار هزار و 76 خانوار از نعمت گاز طبیعی بی بهره هستند، گفت: برای فصل های سرد سال، از آذر تا اسفند ماه برای هر خانواده یک هزار و 500 لیتر نفت سفید اختصاص پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

مجید الهی راد با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی 175 مرکز نیکوکاری توسط مردم اداره می شود، گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری بیش از 70 میلیارد تومان کمک های مردمی به این مراکز اهدا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 151 درصد رشد پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس اداره حیات وحش محیط زیست مازندران گفت که با توجه به مشاهده تلفات طاعون نشخوارکنندگان کوچک حیات وحش در استان خراسان شمالی، احتمال شیوع این بیماری در مناطق مرکزی و شرقی مازندران و استان گلستان هم وجود دارد.

خبرگزاری دانا

با کشت زعفران در زمین‌های زراعی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج در خراسان شمالی این طلای سرخ به افزایش سطح درآمد کشاورزان و ارزآوری استان خراسان شمالی کمک کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین پایانی سومین دوره از جایزه کتاب سال استان با بیان اینکه پویایی و سرزندگی جامعه فرهنگی و هنری پویایی جامعه را به دنبال دارد، اظهار کرد: هر زمان فرهنگ مکتوب رشد داشته به همان میزان فرهنگ عمومی نیز از رشد خوبی برخوردار بوده است و زیبایی‌ها و جاذبه‌های...

خبرگزاری دانا

سردار فرجی گفت: همزمان با هفته بسیج در سراسر کشور، دو هزار و 500 پروژه محرومیت‌زدایی در کشور به بهره‌برداری خواهد رسید که سهم استان خراسان شمالی از این پروژه‌ها 200 پروژه محرومیت‌زدایی است.

خبرگزاری دانا

طی صبح امروز با حضور سردار فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در اسفراین به مناسبت هفته بسیج اجرایی شد.

خبرگزاری ایسنا

بهبود وضعیت مناطق مرزی و تثبیت جمعیت در مرز از راهبردهای کلان نظام و دولت است که هم از بعد اقتصادی، هم از نظر امنیتی برای کشور بسیار اهمیت دارد به همین دلیل طرح اختصاص سهمیه سوخت مرزنشینان و حتی افزایش این سهمیه برای این افراد در استان های مرزی در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس اعلام معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میانگین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این استان مناسب نیست و از میانگین کشوری پایین تر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شوهرم راننده کامیون بود و مواد مخدر جابه جا می کرد تا این که روزی ماموران انتظامی یکصد کیلوگرم مواد مخدر صنعتی (کریستال) از کامیون کشف کردند و او زیر حکم اعدام قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

صبح امروز رزمایش اقتدار گروه های جهادی خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد برگزار شد.

خبرگزاری دانا

800 قلم کالا لوازم ضروری خانگی اهدایی بنیاد علوی به زلزله‌زدگان جاجرمی در حال تحویل است.