یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، نسبت به افزایش آلاینده‌های جوی در 4 شهر و شرایط بسیار ناسالم برای تمام گروه‌های سنی هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌های جنوب کشوراز تداوم آلودگی هوا در چهار کلانشهر طی امروز (8 آذرماه) هشدار داد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌های جنوب کشوراز تداوم آلودگی هوا در چهار کلانشهر طی امروز (8 آذرماه) هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، نسبت به افزایش آلاینده‌های جوی در 4 شهر و شرایط بسیار ناسالم برای تمام گروه‌های سنی هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالوس و کلاردشت از آنچه که عدم اجرای درست مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان برای پیشگیری و کنترل تلفات نشخوار کنندگان حیات وحش در این منطقه نامید، انتقاد کرد.

خبرگزاری دانا

با آغاز زودهنگام فصل سرما و افت فشار گاز در استان خراسان شمالی، گاز کارخانه سیمان بجنورد قطع و حجم گاز مصرفی دو مجتمع صنعتی بزرگ استان نیز محدود شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک کشاورزی اعلام کرد: به منظور حمایت از پرورش «گوسفندهای داشتی و دام‌های مولد»، پرداخت تسهیلات برای اصلاح نژاد دام‌های مولد در اولویت برنامه‌های این بانک قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که تعداد مراکز و مربیان آموزش فنی وحرفه‌ای در سال 1399 نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است.

خبرگزاری دانا

حسن رضا میربلوکی، با اشاره به اینکه طرح بخشودگی گاز بها مشترکان کم مصرف اجرایی می شود، گفت: از ابتدای سال 1399 تا شهریور سال 1400 حدود 204 هزار قبض که مربوط به 65 هزار مشترک استان مشمول طرح بخشودگی گاز بها شدند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس پارک ملی گلستان گفت که در پایان سرشماری پاییزه حیات وحش با محوریت گونه‌های علفخوار هشت هزار و 283 راس قوچ و میش و آهو در این پارک شناسایی و سرشماری شد که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر، این رویداد مشترک نوروز 1401 در استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

یکی از اقدامات بسیج سازندگی ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار و اشتغال‌زا بوده است، استان خراسان شمالی نیز توانسته است با استفاده از ظرفیت مردمی اهدافی را در جهت احیای سنت قرض‌الحسنه، تقویت مشارکت مردمی، محرومیت‌زدایی، کاهش وابستگی به بانک‌ها، ایجاد اشتغال و ایجاد تعاونی با شعار و مدل کار برای مردم، کار با مردم و کار توسط مردم دنبال کند.

خبرگزاری دانا

مجید الهی راد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 835 خانوار با رسیدن به درآمد پایدار از تحت حمایت کمیته امداد استان خارج شدند، گفت: لازم به ذکر است که بیش از 83 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان در این مدت پرداخت شده است.

خبرگزاری دانا

در پیک پنجم کرونا، در بیمارستان ها جای سوزن انداختن نبود، ترافیک آمبولانس های حمل جنازه، قبرهایی که به نوبت پر می شدند و داغ سنگین این پیک بر دل خانواده ها، بخش کوچکی از سختی های این دو ماه بود، با ساده انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، این روزها زنگ خطر پیک ششم نیز به گوش می رسد.

خبرگزاری دانا

سعید پورآبادی گفت: طی سفر انجام شده هیات تجاری اتاق بازرگانی خراسان شمالی به کشور قزاقستان، میان طرفین در چهار محور تفاهم نامه هایی منعقد شد که منتج شدن آنها به عقد قرارداد به اراده و اهتمام مسئولان اجرایی خراسان شمالی بستگی دارد.