یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: روند فرسایشی و شرایط برزخ گونه ناشی از تعویق انتخاب استاندار خراسان شمالی، موجب نارضایتی مردم و سردرگمی مدیران اجرایی استان شده، به همین دلیل از دولت انتظار داریم هر چه سریع‌تر به وضعیت نامشخص فعلی پایان دهد.

خبرگزاری ایسنا

میانگین استفاده از ماسک در اماکن عمومی استان‌های کشور طی یک هفته گذشته، 48.36 درصد بوده است، میانگین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی نیز 47.43 درصد بوده است؛ آمارهایی نگران‌کننده که قطعا برای پیشگیری از شیوع مجدد کرونا، مناسب نیست و می‌تواند منجر به شدت یافتن بیماری شود.

خبرگزاری دانا

هویت شهید خلیل فلک رفعت که به‌عنوان شهید گمنام در سال 1398 در دانشگاه دولتی بجنورد دفن شده، به تازگی شناسایی شد و امروز مادر و خواهر شهید اصفهانی در استان خراسان شمالی با فرزند شهیدشان دیدار کردند.

خبرگزاری دانا

اعلام انصراف سرمایه گذار تولید کاغذ سنگی جاجرم از ادامه پروژه به دلیل فراهم نشدن ارز دولتی باعث ایجاد ابهام در خصوص چرایی این موضوع در ذهن مردم این شهرستان شده و خواستار پاسخگویی مسئولان شدند.

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان سینمایی کشور در حکمی «محمدرضا سوقندی» را به عنوان مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد، امور استان ها و مجلس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - بخشدار گلیداغ مراوه‌تپه گفت: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان مرزی هشت کامیون و تریلی حامل بار گوسفند عشایر استان خراسان شمالی که درحال ورود به گلستان در برف گرفتار شده بودند را نجات دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم محمد خزایی، مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی و سمعی و بصری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، "شهید حسین بابایی" در سال 1396 به‌عنوان شهید گمنام در "حوزه علمیه برادران بیرجند" دفن شده بود. "شهید علیرضا مرتضوی" در سال 1390 به‌عنوان شهید گمنام در "قطعه 50 بهشت زهرا س تهران" دفن شده بود و "شهید محمدحسن صادق" که در سال 1393 به‌عنوان شهید گمنام در "شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی" دفن...

خبرگزاری ایسنا

سه شهید گمنام از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند. این شهدای عزیز در سال‌های گذشته، پس از عدم شناسایی _علیرغم تلاش‌های انجام شده_ به‌عنوان شهید گمنام در شهرهای بیرجند، تهران و راز و جرگلان دفن شده بودند.

خبرگزاری دانا

اعظم السادات افشین فر با اشاره به اینکه در سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، ایشان در قالب بیانات موضوعات مختلفی را در رابطه با بانوان و خانواده مطرح کردند، گفت: متاسفانه در بسیاری از این موارد ورود خاصی انجام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «پیام طبرسی» متخصص عفونی و عضو کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: آنچه نباید از آن غفلت کنیم، انجام واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. روند واکسیناسیون در سه ماه اخیر سرعت گرفته و این موضوع نقطه امیدی برای به تاخیر انداختن خیزهای بعدی کرونا و حتی کاهش بستری و مرگ و میر است.

خبرگزاری دانا

سعید پورآبادی گفت: هیات تجاری 20 نفر از استان خراسان شمالی به مقصد کشور قزاقستان (آلماتی) از امروز 22 آبان ماه به مدت یک هفته اعزام شدند.

خبرگزاری دانا

مجید بیجندی گفت: میزان بارش‌ها در استان خراسان شمالی، طی هفت ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 49.4 درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - بارش اولین برف پاییزی که از چند روز گذشته در نقاط مختلف کشور آغاز شده و چهره شهرها و روستاها را زمستانی کرده است، موجب مسدود شدن برخی راه‌ها و جاده‌ها و لغزندگی معابر شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی گفت: هیات تجاری 20 نفره استان امروز - شنبه - برای بازدید از واحدهای تولیدی و کشاورزی به کشور قزاقستان سفر کرد.

خبرگزاری ایسنا

بزرگترین زمین‌لرزه‌های هفته گذشته در شهداد استان کرمان با بزرگای 4.2 به ثبت رسید و در بروجرد استان لرستان سه زلزله بزرگتر از 3 رخ داد.