سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روز دوشنبه 6 اثر راه یافته به این جشنواره را معرفی کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار منطقه یک بجنورد گفت: مهمترین و آخرین گره ترافیکی هسته مرکزی مرکز استان خراسان شمالی امروز با بازگشایی یک مسیر محوری در این شهر، باز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: عملیات گازرسانی به سه روستا انجام شده است که با اتصال آنها به شبکه گاز تا پایان امسال به استان سبز تبدیل خواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه دارالکرام جایزه سالانه «به مهربانی» را به مناسبت روز جهانی کودک (20 نوامبر برابر با 30 آبان) به معلمی تقدیم کرد که بر اثر کرونا در بیمارستان بستری بود اما تا آخرین نفس از تدریس به دانش آموزان خود دست نکشید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تامین بخشی از مرغ مورد نیاز خراسان شمالی از استان‌های همجوار، که با قیمتی بالاتر از مرغ داخلی صورت می گیرد، سبب افزایش قیمت گوشت تولیدی و در نتیجه 2 نرخی شدن این کالا و بروز مشکلاتی برای شهروندان و مرغ‌فروشان شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شرکت هواپیمایی آسمان، برنامه پروازی امروز (یکشنبه) به مقصد بجنورد را به علت شرایط نامساعد جوی لغو کرد.

خبرگزاری مهر

دارالاکرام مراسم دومین جایزه سالانه «به مهربانی» را به مناسبت روز جهانی کودک برگزار کرد. زنده‌یاد مریم اربابی که در زمان ابتلا به کرونا نیز تدریس را فراموش نکرد، از برگزیدگان این دوره است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بجنورد گفت: با آغاز دور جدید محدودیت‌های کرونایی 60 بوستان و پارک محله در مرکز استان خراسان شمالی به مدت 2 هفته تعطیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار ارایه شده صندوق مرکزی، این استان با پوشش 32 درصدی جامعه هدف، 11 درصد از میانگین کشوری این شاخص جلوتر است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ فرمانده انتظامی مانه و سملقان گفت: سه قاتل فراری از استان گلستان، هنگام ورود به استان خراسان شمالی در این شهرستان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - پزشک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: تقویت سیستم ایمنی جای محافظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی را نمی‌گیرد، اما خودمراقبتی و دوری از استرس و اضطراب، جزو اصول تقویت سیستم ایمنی است که باید جدی تلقی شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: 40 میلیارد ریال وام اشتغال به 89 نفر متقاضی نیمه نخست امسال پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس مسوول چغندرقند سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: برداشت چغندرقند از سطح 2 هزار و 300 هکتار مزارع استان از یک ماه پیش آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود 100 هزار تن محصول برداشت شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس موسسه آموزش عالی (غیر انتفاعی) اشراق بجنورد گفت: این مرکز آموزش عالی تنها از 10 درصد مجموعه در اختیار خود استفاده می‌کند و مابقی فضای آن بلااستفاده مانده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ساخت 2 میدان در ورودی شرقی و غربی بجنورد، مرکز استان از سمت مشهدالرضا (ع) و نیز تهران در هفته آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - روابط عمومی دفتر امام جمعه بجنورد اعلام کرد: حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه این شهر پس از هشت و نیم سال فعالیت امروز (جمعه) از مردم استان خداحافظی کرد.