سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شهرستان بجنورد گفت: چهار گروه متشکل از نیروهای انتظامی، پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در محورهای مختلف، ورود و خروج خودروها به مرکز استان خراسان شمالی را در محدودیت های جدید کرونایی کنترل می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

گفت‌وگو با سخنگوی شورای نگهبان، برگزاری جلسه مسئولان قضایی، آغاز فعالیت مجتمع قضایی دعاوی تجاری در دادگستری تهران، برگزاری یک جلسه دیگر از دادگاه بانک سرمایه و... از جمله اخبار حقوقی ایسنا در آخرین هفته آبان ماه 99 بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: بیمه شده‌های این سازمان بیمه‌گر در استان نسبت به سال‌های گذشته به علت شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: سه موزه در شهرستان‌های شیروان، اسفراین و مانه و سملقان در دست ساخت است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس مسوول چغندرقند سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: هفت هکتار چغندرقند پاییزه به صورت الگویی و آزمایشی در مزارع شهرستان مانه و سملقان این استان کشت شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار شیروان گفت: تیم عملیاتی اتاق اصناف این شهرستان با عملکردی ضعیف در مدیریت کرونا، عملا کار را رها کرده است و دیگر هیچ توقعی از آنان در این حوزه نداریم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: با توجه به احتمال افزایش مبتلایان به بیماری کووید19، این نهاد نقاهتگاه 100 تختخوابی در شهر بجنورد راه‌اندازی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

هیات داوران سومین جشنواره بین المللی کارتون مجله کارتون با موضوع کرونا در استان خراسان شمالی و شهر بجنورد معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: 43 میلیارد و 502 میلیون ریال برای مرمت بناهای تاریخی استان در نیمه نخست امسال هزینه شد که این میزان اعتبار بیش از سه و نیم برابر پارسال بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته از دستگیری مجرمانی خبر داد که با اجاره کارت‌های بانکی اقدام به قمار و شرط‌بندی می‌کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرکت ایران ایر 2 برنامه پروازی خود را در روزهای دوم و نهم آذرماه سال جاری در مسیر تهران - بجنورد لغو کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: با تدوین سند علمی استان از حضور بیشتر نخبگان علمی در تصمیم‌گیری‌های امور اجرایی و حل مشکلات حوزه های مختلف استان استفاده شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: با ارائه آموزش‌های مهارتی به معتادان متجاهر، تلاش خواهیم کرد تا آنان را در مسیر کسب اشتغال قرار دهیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرماندار مانه و سملقان اعلام کرد: این شهرستان از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر وضعیت داده و تاکنون متاسفانه 10 درصد از معلمان این منطقه به کووید 19 مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی این استان امسال گستره‌ای بین 340 تا 350 هکتار را درگیر کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 8.5 برابر شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر انجمن سینمایی جوانان خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 900 میلیارد ریال در2 مرحله برای خرید تجهیزات فیلم‌برداری و صدابرداری سینماهای استان جذب شده است.