دوشنبه 16 مهر 1403

امام جمعه موقت بجنورد: انتخابات امتحان بزرگی برای ملت است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
امام جمعه موقت بجنورد: انتخابات امتحان بزرگی برای ملت است

بجنورد - ایرنا - امام جمعه موقت بجنورد گفت: انتخابات 28 خردادماه امسال امتحان بزرگی برای ملت است هرچند که نظام جمهوری اسلامی تاکنون در این عرصه تجربه زیادی دیده است که مهم‌ترین آن این بود که اصل نظام، حاکمیت و قانون اساسی را به رای ملت گذاشت.

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه های مجازی نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با بیان اینکه باید کسی انتخاب شود که اهل انقلاب باشد اظهار داشت: هم اینک مردم گرفتاری های زیادی دارند امروز آنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: مدیریت قوی، ایمان، روحیه جهادی، معتقد به توانمندی داخلی، معقتد به استفاده از استعداد جوانان، درک درست از مشکلات مردم از جمله ویژگی های داوطلبان در انتخابات پیش رو است.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند انتقام ذلت خود را از میدان دیپلماسی بگیرند و جبران کنند، آنان در جبهه مقاومت با شکست بزرگی مواجه شدند.

وی افزود: مردم هم اینک از هیات دیپلماسی کشور انتظار زیادی دارند، اگر بحث رفت و آمد و حرف مذاکره ای وجود دارد در این راستا مردم دو هشدار دارند.

وی افزود: هشیار باشید که قواعد و قوانین مذاکره را دشمن ننویسد زیرا اگر چنین شد مجبور خواهید شد که در میدان بازی آنان قرار گیرید.

وی در خصوص هشدار دوم مردم نیز گفت: دشمنان می خواهند انتقام ذلت خود را از میان دیپلماس بگیرند، دشمن در بیشتر جبهه ها از جمله سوریه لبنان و سایر شکست خورد، خسارت دید و زخم بزرگ و عمیقی خورده است.

وی با بیان اینکه دشمن سیلی محکمی از جبهه مقاومت خورده است گفت: هم اینک راه جبران را در حوزه دیپلماسی و نشست ها می بینند.

وی ضمن تبریک روز معلم افزود: علم نعمت ویژه ای است که آنقدر جایگاه آن ویژه است که اگر کسی بتواند یک نفر را احیا کند گویا کسی تمام بشریت را احیا کرده است.

وی با بیان اینکه شغل معلمی شغل پیامبران است افزود: بزرگداشت معلم، بزرگداشت علم است و بزرگداشت این مهم تکریم تمام خوبی ها است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: امروز جبهه اسکتبار گرفتار یک سرگیجه گی شده اند، اخیرا چند موشک گروه های خاص و ناشناس به محل استقرار تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد اصابت کرده، نتوانستند از خود دفاع کنند، کاروان نیروهای آمریکایی در سوریه با حمله راکدی مواجه می شوند و از دست آنان کاری بر نیامد، تنها ادعای آنان باقی مانده است.

حجت الاسلام مهدوی پور اظهار داشت: تمام امنیت و آرامش حاکمیت اسراییل برداشته شده است، هم اینک به ظاهر در دنیا اعلام کرده اند که برای خود سقف آهنین تشکیل داده ایم، امروز می بینیم که ادعای آنان پوشالی و تو خالی است.

*س_برچسب‌ها_س*