چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده مرزبانی ناجا از تشکیل قرارگاه هوشمندسازی مرزهای کشور خبر داد و گفت: با توجه به توسعه علم و فناوری، قصد بر این است تا از سامانه‌های الکترونیکی و تجهیزات نوین برای پایش تصویری مرزها استفاد کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار شیروان گفت: 32 هزار لیتر مواد برای ضدعفونی کردن تمامی معابر شهر شیروان به منظور رعایت نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا چهارشنبه شب استفاده شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون هشت سد استان با گنجایش 234 میلیون مترمکعب برای مهار رواناب‌ها و سیلاب‌های تابستانه آمادگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس، محدودیت‌های جدید برای فعالیت تاسیسات گردشگری در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از کاهش 47 درصدی شمار مراجعان به اورژانس بیمارستان های استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: علت آن هم شیوع ویروس کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی از بارندگی و کاهش دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور آب و خاک و فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: بارندگی‌های مناسب امسال موجب افزایش 15 درصدی آبدهی قنات‌های شهرستان شیروان شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: 324 تن شکر برای مصارف خانوارها و 414 تن دیگر نیز در بین کارگاه‌های تولیدی آبنبات و شیرینی فروشان استان در سه ماه نخست امسال توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استان خراسان شمالی با ثبت 2 هزار و 339 واقعه ازدواج در بهار امسال، رتبه نخست ازدواج در کشور را از آن خود کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خانواده شهدا مظهر و نمادی از ادامه نهضت عاشورا در روزگار کنونی هستند، گفت: بخش عظیمی از سرمایه ما شهادت است و خانواده شهدا این پرچم را به دوش داشتند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خانواده شهدا مظهر و نمادی از ادامه نهضت عاشورا در روزگار کنونی هستند، گفت: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» فرصت‌های ارتباط و تماس نسل جوان با خانواده شهدا را فراهم می کند و جوانان ما با با راهی که شهدا رفتند بی‌واسطه آشنا و در آن مسیر حرکت می کنند.

خبرگزاری میزان

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سی و یکم تیر ماه مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری ایسنا

نخستین جلسه گفت‌وگوی مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با روسای شعب انجمن هنرهای نمایشی استان‌ها متاثر از شرایط شیوع بیماری کرونا، روز گذشته 30 تیرماه در فضای مجازی و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل اداره هنرهای نمایشی گفت: انجمن‌های نمایش سراسر کشور باید شخصیت مستقل قانونی و حقوقی داشته باشند. نقش و جایگاه انجمن‌ها باید تثبیت شود و ارتقا یابد؛ در این صورت باقی مسائل تئاتر کشور قابل حل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نخستین جلسه گفت‌وگوی مدیرکل هنر‌های نمایشی با روسای شعب انجمن هنر‌های نمایشی استان‌ها، سهم تئاتر استان‌ها از حمایت اداره‌کل هنر‌های نمایشی مشخص شد

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه هم‌اکنون 91 مرکز نیکوکاری در استان فعال است، گفت: باهدف ترویج فرهنگ کار نیک و کمک به نیازمندان تعداد این مراکز تا پایان امسال به 121 مورد افزایش می‌یابد.